eitaa logo
طلبه انقلابی
211 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
593 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🗳 در همه مراحل حساس، نظر مردم تعیین کننده است
⭕️بایدن نتانیاهو را «احمق» توصیف کرد 🔹شبکه ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که بایدن در محافل شخصی از نتانیاهو ابراز عصبانیت کرده است. 🔸این شبکه به نقل از ۵ منبع آگاه نوشت که بایدن نسبت به ناتوانی خود برای ترغیب اسرائیل به تغییر تاکتیک‌های نظامی در غزه، در حضور افرادی از جمله حامیان این عملیات ابراز ناامیدی کرده است. 🔹به گفته سه منبع آگاه، بایدن همچنین در دست کم ۳ رویداد اخیر اینچنینی نتانیاهو را احمق خوانده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️یکی دیگر از زحمات دولت رئیسی؛ رکورد 20 ساله ترانزیت ایران شکست 🔹بر اساس داده‌های گمرک ایران حجم ترانزیت کشور در ۱۰ ماهه ۲/۱۴ میلیون تن بوده است. 🔸براساس گزارش رسمی گمرک ایران، حجم ترانزیت خارجی کشورمان در 10ماهه امسال به 14.2 میلیون تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 29 درصدی داشته است.
⭕️فراز و نشیب تولید نفت ایران از ۲۰۰۰ به بعد 🔹طبق آخرین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، تولید نفت ایران به ۳.۲ میلیون بشکه در روز رسیده است که بیشترین در ۵ ساله گذشته می‌باشد. 🔸ظرفیت تولید نفت ایران روزانه ۳.۸ میلیون بشکه است و طبق گزارش شرکت نفت ایران هم‌اکنون ۳.۴۵ میلیون بشکه نفت تولید می‌کند.
🗳 مسئله اول در انتخابات؟!
⭕️خان یونس به باتلاق صهیونیست‌ها بدل شده است 🔹سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ارتش اسرائیل از وضعیت سختی در خان یونس رنج می‌برد. 🔸براساس این گزارش ارتش در کمین بسیار بزرگی قرار گرفته و از این رو وضعیت ارتش مساعد نیست. در همین ارتباط گفته شده که حداقل ۱۱ نیروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این عملیات کمین به هلاکت رسیده‌اند. 🔹رسانه‌های عبری زبان افزوده‌اند که انتقال اجساد سربازان کشته و زخمی پس از عملیات کمین حماس چندین ساعت به طول انجامیده استاین گزارش درباره آشفتگی ارتش اسرائیل در آستانه حمله زمینی به رفح اعلام شده است. حمله‌ای که با واکنش‌های بسیار گسترده و منفی در جامعه بین‌المللی روبه‌رو شده و بسیاری از کشورها خواستار متوقف کردن اسرائیل برای حمله به رفح واقع در جنوب نوار غزه شده‌اند.
⭕️ انفجار در کدام خط انتقال اتفاق افتاد؟ 🔹خط گازی که منفجر شد، شریان اصلی انتقال گاز طبیعی از پالایشگاه‌های خلیج فارس به سمت شهرهای بزرگ از جمله تهران، اصفهان و مشهد است. 🔸این انفجار در گردنهٔ حلوایی شهرستان بروجن در نزدیکی شهر گندمان اتفاق افتاد. 🔹صدای انفجار و نور شعله‌های آتش تا شعاع ۶۰ کیلومتری دیده شد. 🔸مدیر مرکز راهبری شبکه گاز: انفجار در خط لولهٔ بروجن - شهرکرد خرابکارانه بود 🔹در تامین گاز کشور مشکلی نداریم؛ مشکل ایجاد شده در چند روستای نزدیک به محل حادثه هم به‌زودی برطرف می‌شود.
⭕️اگر جنگ گسترش پیدا کند ۲ میلیون اسرائیلی را آواره می‌کنیم 👤نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹برخی در لبنان ساکنان مناطق جنوب را از «آغاز جنگ» در این منطقه می‌ترسانند. آنان مدعی هستند که اسرائیلی‌ها خانه‌هایشان را بمباران خواهند کرد. باید حواسمان را نسبت به جنگ روانی دشمن و خدمتکارانش جمع کنیم. 🔸اگر در غزه آتش‌بس انجام شود در جنوب هم آتش‌بس خواهد شد. اگر دشمن تهدیدهای خود علیه ما را عملی کند، باید بداند صد هزار نفری که از شمال [فلسطین اشغالی] خارج شده‌اند، دیگر به آن باز نخواهند گشت. 🔹هرکس ما را به گسترش جنگ تهدید می‌کند، باید بداند که اگر این کار را انجام دهد، ما نیز آن را گسترش می‌دهیم. حزب الله امروز برای مقابله با دشمن در هر سطحی که باشد، از همیشه آماده‌تر است. وزیر امنیت [داخلی] اسرائیل هم بداند که اگر به ما حمله کند، ۲ میلیون اسرائیلی از شمال آواره خواهند شد.
⭕️سخنگوی شورای وحدت: باب مذاکره برای رسیدن به وحدت بین جریان‌های انقلابی باز است 👤متکی: 🔹برای اینکه وحدت بین نیروهای انقلابی و ارزشی فراهم آید، کماکان باب مذاکره با آن‌ها و تشکل‌های انقلابی باز است تا هر جا که لازم باشد مذاکره صورت پذیرد. 🔸در برخی حوزه ها افراد و نامزدهای شورای وحدت قطعی و مشخص شده اند و در برخی استان‌ها نیز در آخرین مرحله تصمیم گیری هستیم لذا جمع بندی و اعلام نهایی را به زودی خواهیم داشت.
⭕️گروسی: معتقد به دیپلماسی در قبال ایران هستم 👤مدیر کل آژانس اتمی: 🔹همه چیزهایی [که درباره ایران می‌گویم] واقعیت هستند. ما در اینجا دستور کار سیاسی نداریم. اگر ایران می‌خواهد برنامه هسته‌ای نیروگاهی داشته باشد- که الان دارند- می‌توانند آن را داشته باشند و مشکلی با آن نداریم. 🔸اما آنها باید یک سیستم بازرسی داشته باشند که با کاری که انجام می‌دهند متناسب باشد، اما کماکان رویه عدم پاسخدهی و عدم همکاری با آژانس را ادامه می‌دهند. 🔸به تازگی در جاهای مختلف از جمله در ایران خیلی راحت درباره سلاح‌های هسته‌ای صحبت می‌شود. به تازگی یک مقام بلندپایه گفت که ما همه اجزا را داریم فقط روی هم سوار نشده‌اند. 🔹ما معتقد به دیپلماسی هستیم. اعتقادی به بمباران نداریم اما برای اینکه این اتفاق (دیپلماسی) بیفتد لازم است به بازرس‌های ما اجازه ورود به ایران داده شود.
🗳نکته انتخاباتی از منظر قرآن کریم چرا رای بدهیم؟
2_144204250011376885.mp3
31.39M
خطبتین نماز جمعهٔ مورّخه۱۴۰۲/۱۱/۲۷ششم شعبان المعظم۱۴۴۵،ایرادشده توسط حجةالاسلام طالب پور،امام جمعه محترمِ موقت
🗳حضور پر شور در انتخابات و قدرت ملی
⭕️تحلیل کوتاه در مورد انفجار خط لوله گاز بروجن 🔹در بطن واقعه انفجار خط لوله گاز یک پیام مهم نهفته است. اینکه مشکل دشمن آمریکایی، صهیونیستی و دنباله های آن ها در منطقه و کشور، جمهوری اسلامی نیست، بلکه مردم ایران است‌. 🔸در انفجارهای کرمان، شیراز و ترورهای متعدد شاید نوک پیکان آنها علیه حاکمیت بود اما این انفجار خط لوله گاز ارتباط مستقیم با رفاه، پیشرفت و زندگی مردم داشت. 🔹ای کاش خواص و جریانات داخلی به این فهم و بلوغ برسند که در چه برهه مهمی از تحولات تاریخی قرار داریم و با مواضع و کنش های سیاسی نادرست باعث ایجاد ناامیدی نگردند.
⭕️از امیدواری در پاریس تا ناامیدی در قاهره 🔹گفت‌وگوهایی که میان نمایندگان آمریکا، مصر، رژیم صهیونیستی و قطر در قاهره بر سر دستیابی به توافقی جدید برای تبادل اسرا و توقف جنگ در غزه آغاز شده بود روز سه‌شنبه بدون دستیابی به پیشرفتی «قابل ملاحظه» پایان یافت. 🔸در این مذاکرات ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا،سی‌آی‌ای، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر قطر، عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر و یک هیئت متشکل از دیوید بارنیا، رئیس موساد و رونن بار، مدیر شین بت از سوی رژیم صهیونیستی حضور داشتند و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در مذاکرات قاهره نماینده ای نداشت. 🔹منابع صهیونیستی و آمریکایی در خصوص دلایل به نتیجه نرسیدن مذاکرات گفته اند؛ اختلاف اصلی که مانع از پیشرفت به سمت مذاکرات جدی‌تر شده، تعداد بالای زندانیانی است که حماس خواستار آزادی آنها در قبال آزادی هر اسیر اسرائیلی و به‌ویژه سربازان زن و مرد است. 🔸عدم دستیابی نشست قاهره به چارچوبهای مورد توافق حماس و رژیم صهیونیستی برای دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسرا نگرانی ها در خصوص توسعه درگیریها بویژه حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح که بیش از ۱/۵ میلیون آواره فلسطینی در آنجا ساکن شده اند،افزایش داده است 🔹سازمان ملل متحد درباره تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داده و اعلام کرده که این عملیات می‌تواند به «یک کشتار» در این شهر که در جنوب نوار غزه واقع شده و میلیونها فلسطینی در آن ساکن هستند، منجر شود. 🔸مارتین گریفیث، هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد نیز گفته است؛ «جامعه بین‌المللی نسبت به عواقب خطرناک هر گونه تهاجم زمینی به رفح هشدار داده است. دولت اسرائیل نمی‌تواند همچنان این درخواست‌ها را ناشنیده بگیرد.» 🔹در حالی که تلاشهای بین المللی بر توقف درگیریها در باریکه غزه و توقف جنگ متمرکز شده سنای آمریکا در اقدامی جنگ افروزانه که تقویت کننده انگیزه رژیم صهیونیستی برای ادامه جنگ و کشتار مردم مظلوم فلسطین است لایحه چند ده میلیارد دلاری کمک به رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.
▫️ایران، نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا
💯 اینروزها لیر ترکیه به ۳۰/۶ لیر برای هر دلار رسیده. پارسال ۲۰ لیر میشد یک دلار. جدول تاریخی را که نگاه میکردم در ابتدای ۲۰۱۷ یعنی ۷ سال پیش ۳/۷ لیر یک دلار بود و در عرض ۷ سال دلار ۹ برابر شده. ۷ سال پیش در ایران ۵۸۰۰ تومان میشد یک دلار و امروز ۵۵ هزار تومان یک دلار است یعنی تقریبا همان ۹ برابر شدن. ظاهر امر اینست که در این مدت، هر بیماری اقتصاد ما دارد ترکیه هم دارد چون هر دو پول شبیه به هم ارزش از دست میدهند با این تفاوت‌ها که: ۱-ترکیه هیچ تحریم بانکی و اقتصادی ندارد. ۲-هر گونه صادراتی بخواهد به اروپا و هر نقطه جهان میتواند انجام دهد. ۳-از نظر فروش سلاح خیلی از ایران بهترست چون هر چه بتواند از اروپا و آمریکا پول می‌گیرد و به اوکراین سلاح می‌فروشد. ۴-از نظر باران و آب و هوا به مراتب از ایران بهترست و ۴ برابر متوسط ایران بارندگی دارد. ۵-روابطش با اسرائیل همیشه حسنه بوده و نگرانی از ترورهای صهیونیستی ندارد. ۶-حجم اقتصادش دو برابر ایران است در حالیکه جمعیت مشابهی دارند. ۷-تمام شرکت‌های تولیدی اروپا در ترکیه کارخانه‌های تولیدی دارند، چون کارگر ارزان‌تری نسبت به اروپا دارد ۸-ترکیه جنگ هشت ساله تحمیلی هم نداشته است. ۹-اینها همه یکطرف و این نکته را هم اضافه کنم که در سال ۲۰۰۵، شش صفر از پول ملی را حذف کرده است و درحقیقت الان هر دلار بجای سی لیر، ۳۰ میلیون لیر باید خوانده شود. سازمان «استانداردپورز» (standard poor's) پیش بینی کرده تا آخر ۲۰۲۴ هر دلار معادل ۴۰ لیر خواهد شد.
💯 رقابتی ترین انتخابات مجلس در کدام کشور است؟ انتخابات مجلس ایران یکی از رقابتی ترین انتخابات دنیاست، با وجود هجمه شدید رسانه ای بر عدم رقابتی بودن انتخابات در ایران ، به ازای هر صندلی مجلس کشور ما بیش از ۵۱ نفر رقابت می کنند ، درحالی که در آلمان به ازای هر صندلی کمتر از ۹ نفر، انگلیس ۶ نفر، ژاپن ۵ نفر، کانادا ۴نفر، و در آمریکا ۳ نفر رقابت دارند . جالب اینجاست انتقاد ما به این است که چرا در ایران این حجم ثبت نام صورت می گیرد، اما دشمن با وجود این حجم تائید صلاحیت وکاندیدا ها ، انتخابات ایران را غیر رقابتی می داند. ┗━━☘🌺☘━━┛
⁉ دو سیاستمدار داشتند در داخل یک رستوران با هم بحث می کردند گارسون از آنها پرسید: در مورد چه چیزی بحث می کنید؟ سیاستمدار: ما داشتیم برای کشتن ١۴ هزار نفر انسان و یک الاغ برنامه ریزی می کردیم گارسون: چرا یک الاغ ؟! سپس سیاستمدار رو به همکارش کرد و گفت: ببین، نگفتم با این روش هیچکس به ١۴ هزار نفر انسان اهمیتی نمی دهد! خیلی مسائل جزئی و کم اهمیت که در اخبار شبکه های مجازی فیک وتلویزیون های ماهواره ای مثل اینترنشنال و... با کارشناسان ومجریان اجاره ای با صَرف میلیاردها دلارمطرح میشود، برای این است که مسائل مهم و اصلی را به حاشیه ببرند و توجه کسی به آنها جلب نشود. هدف آنهاایجادگمراهی ذهنی, وبردن آدمها به برهوت ناکجا آباده...کسی علت برنامه ریزی برای کشتن چهارده هزارنفر رو نمیپرسه! فقط ذهن شون درگیراینه که: چرا الاغ...‼
🍃 بیدارباش 🍃 اگر مطالبه گرانه و آرمانگرایانه بنگریم که حق هم همین است، مجلس یازدهم در کنار نقاط قوت، ضعف ها و نواقصی هم داشته اما در مقایسه با برخی ادوار قبلی، به فرموده رهبر عزیز "مجلس انقلابی " و در موقعیت به مراتب بهتری ایستاده .وبا وجود برخی اختلاف نظر ها، می توان گفت دوره فعلی از جهت همدلی و هماهنگی دو قوه، نسبتا مطلوب بوده ودولت ومجلس توانسته اند نقش موثری در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمنان ملت ایران ایفا کنند بنابراین امروز هم دولت وهم مجلس مورد کینه و آماج حمله اند . واضح است که به ویژه ظرف چند ماه گذشته، شبکه های سیاسی- رسانه ای، مامور بدگمانی، بی اعتماد ی و  درگیر کردن دولت و مجلس یا نیروهای انقلابی با یکدیگر بوده تا در برآیند کار، به دلزده کردن مردم نسبت به کلیت جبهه انقلاب و اصل انتخابات دست یابند. 🌺 چاره چیست؟ جهت ایجاد انگیزه ومشارکت بالا پرهیز از موضع اتهام زنی و هر نوع رفتار شائبه برانگیز، اهمیت دادن به پاسخگویی، شفافیت و روشنگری بهنگام، تبدیل تشکیلات سیاسی انتخابات محور به تشکل های دائمی و همیشه پاسخگو، و رفتار مسئولانه طیف های سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است . یادمان باشد تفرقه وعدم انسجام مساوی با نا امیدی مردم در روزهای پبش رو و اتحاد وانسجام مساوی با پیروزی افتخارآفرین وامید به آینده ملت عزیز مان خواهد بود .
🅾️ در دولت رئیسی بدهی های چند صد میلیارد تومانی دولت به شهرداری ها به بیمه ها به طلبکاران اوراق مشارکت به بانک مرکزی و......پرداخت شد 1️⃣6️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی دیگر اسکناس بدون پشتوانه چاپ نمیشود 1️⃣7️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی آب آشامیدنی از خلیج فارس به یزد و ...‌‌ لوله کشی شد مشکل آب آشامیدنی بسیاری از شهرها از جمله سنندج همدان و...حل شد 1️⃣8️⃣ 🅾️ جزیره آشوراده در استان گلستان بیش از ۳۰ سال متروکه بود در دولت رئیسی احیاء شد 🔸 خوشحالی مردم افزایش کسب و کار 🔸 رونق گردشگری 🔸 پاک شدن محیط زیست و... 1️⃣9️⃣ 🅾️ راه اندازی کارخانه ارج و ....را دولت روحانی محال می دانست ولی در دولت رئیسی راه اندازی و فعال شد 2️⃣0️⃣ 🅾️ تولید گندم از ۵ / ۴ میلیون تن درپایان دولت روحانی به حدود ۱۱ میلیون تن در دولت رئیسی رسیده است و امسال قطعا بیشتر میشود 2️⃣1️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی نسخه های پزشکی الکترونیکی شد 🔸 جلوگیری از سو ء استفاده ها 🔸 تسهیل کار بیماران و پزشکها و داروخانه ها و بیمارستان ها ... 2️⃣2️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی میزان روابط تجاری با روسیه از زیر ۳ میلیارد دلار به بالای ۱۵ میلیارد دلار رسید 2️⃣3️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی قرار دردهای تجاری بین ایران و ترکیه از کمتر از ده میلیارد دلار به حدود ۳۰ میلیارد دلار رسید 2️⃣4️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی توقف واردات گاز از ترکمنستان حل شد 🔸 بدهی های چندین ساله ایران به ترکمنستان که از خیانت های برجام بود توسط دولت رئیسی پرداخت شد 🔸 قرار داد سوآپ گازی اقدامی بزرگ در منافع کشور حل مشکل گاز منطقه شمال فروش گاز به آذربایجان از طریق ترکمنستان و ....نصیب ایران شد 2️⃣5️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی ایران بعد از ۱۲ سال تماشاچی بودن در سازمان شانگهای عضو رسمی و فعال شانگهای شد 2️⃣6️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی رشد تجاری و اقتصادی با کشورهای منطقه ۵۰ درصد بیشتر شده 2️⃣7️⃣ 🅾️ در دولت رئیسی با مدیریت صحیح در توزیع ارد و پخت نان ..‌ از قاچاق میلیونها تن ارد جلو گیری شد البته بازهم باید کنترل بیشتر شود امیدواریم در مورد سوخت هم این موفقیت حاصل شود 2️⃣8️⃣ 🅾️ در دولت روحانی ۲ میلیارد لیتر بنزین با قیمت ۶٠ درصد ارزانتر پیش فروش شده بود و پولهایش راهم هزینه کرده بودند و بدهی اش برای دولت رئیسی مانده بود ♦️در دولت رییسی بدون هیاهو و با اخلاص و فداکاری .. این بدهی ناجوانمردانه دولت روحانی جبران شد 2️⃣9️⃣ در دولت رئیسی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهریار که ۳۴ سال نیمه کاره مانده بود تکمیل و راه اندازی شد 3️⃣0️⃣ در دولت رئیسی خلیج گرگان بعد از سالها ..‌.لایروبی شد و آب در آن جاری شد 3️⃣1️⃣ در دولت رئیسی با همت جانانه و تلاش خالصانه تولید کنندگان به خود کفایی تولید کاغذ رسیدیم 3️⃣2️⃣ در دولت رئیسی بیمارستان در منطقه تجریش تهران که بیش از ده سال متروکه بود راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت 🔸 پیش بینی تکمیل این بیمارستان ۶۰ ماه بود در دولت رئیسی ۲۲ ماهه تکمیل شد 3️⃣3️⃣ در دولت رئیسی پالایشگاه نفت اصفهان‌ معجزه آسا به روز رسانی شد 🔸حذف ۳۰۰ تُن گوگرد از آسمان ایران . 🔸درآمد زایی روزانه ۱/۲۵۰ میلیون دلار 🔸 تولید روزانه ۱۶ میلیون لیتر سوخت پاک با استاندارد های یورو ۵ 🔸 اشتغال زایی برای ۱۲۰۰ نفر 🔸برخورداری از بروز‌ترین تکنولوژی‌های جهان 3️⃣4️⃣ در دولت رئیسی دریافت مالیات از مراکز تولیدی ۵ درصد کاهش یافت و این کاهش ادامه دارد 🔸 افزایش تولید 🔸افزایش اشتغال 3️⃣5️⃣ در دولت رئیسی کنفرانس صلح افغانستان در تهران با موفقیت و پیروزی بسیار بزرگی تشکیل شد 🔸 تحقیر آمریکا در منطقه 🔸 دفع خطر از شرق کشور 🔸 تبدیل تهدیدات طالبان به فرصت 3️⃣6️⃣ ‌در دولت رئیسی با عزت و قدرت مذاکرات وین دنبال شد 🔸 موجب رسوایی آمریکا و اروپا شد 🔸بر خلاف مذاکرات ‌امتیاز ندادیم 🔸 آمریکا و اروپا تحقیر شدند 🔸 موفقیت بزرگی در دیپلماسی نصیب ایران شد 🔸 حربه ها و تبلیغات آمریکا و اروپا علیه ایران شکست خورد 3️⃣7️⃣ در دولت رئیسی قرار داد ۲۵ ساله ایران و چین به اجرا در آمد 3️⃣8️⃣ در دولت رییسی طلب قدیمی ایران‌ از انگلیس، ۲۵۰ میلیون پوند دریافت شد 🔸 طلب یک میلیارد و ششصد میلیون دلار از دولت عراق دریافت شد 3️⃣9️⃣ در دولت رئیسی با شجاعت و اقتدار نفت ایران فروخته شد و پولش را هم گرفتیم 🔸 قبلا می‌گفتند بیش از ۲۰۰ هزار بشکه اجازه فروش نداریم و پولش را هم نمیدادند الان بیش از یک میلیون نفت می‌فروشیم 4️⃣0️⃣ در دولت رئیسی رشد اقتصادی از منفی زیر صفر به بیش از ۴ درصد رسید 4️⃣1️⃣ در دولت رئیسی محل خوش گذرانی باند هاشمی روحانی و خاتمی و دارو دسته اشان بمیزان ۱۸۰ میلیارد تومان فروخته شد 🔸هزینه ان صرف احداث پل استراتژیک روی آب و وصل کردن قشم به بندر عباس که درحال اجرا است شد