eitaa logo
طلبه انقلابی
215 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
586 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 اگه میخواهید جهاد تبیین کنید و مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنید، کلیپ این آقای مخالف را برای افراد ارسال کنید: 🟡 مردم را به چه امیدی بیاریم پای صندوق؟ اقتصاد؟ اقتدار؟ عدالت؟
⭕️سوالاتی که مخالفین انتخابات، نمی‌توانند جواب دهند: 1️⃣ اگر حکومت ایران به قول بعضی دیکتاتوری است، چرا اصلا انتخابات برگزار می کند؟ خوب مثل عربستان عمل کند که در آن هیچ رای گیری انجام نمی شود...؟؟ 2️⃣ اگر حکومت ایران اهل ارائه ی آمار دروغ است پس چرا اینقدر سعی می کند مردم را به مشارکت قوی در انتخابات دعوت کند؟ مگر نمی تواند با ارائه یک آمار دروغ میزان مشارکت را بالا اعلام کند؟ 3️⃣ اگر آنچه در ایران رخ می دهد انتصابات است، نه انتخابات، پس چرا در هر دور از انتخابات این همه افراد مختلف نامزد می شوند و این هم هزینه تبلیغات می کنند؟!! 4️⃣ اگر وجود مشکلات در کشور باید دلیلی برای عدم مشارکت مردم در انتخابات باشد، چنانچه مشکلی در کشور وجود نداشته باشد پس افراد منتخب قرار است چه فعالیت مثبتی انجام دهند و کدام گره را از کار مردم بگشایند؟ 5️⃣ اگر مسئولان در جهت حل مشکلات مردم فعالیت نمی کنند، پس اینهمه مراجعه حضوری مردم به مسئولان با چه امیدی است؟ اعتراض هایی که گاهی به برخی تصمیم گیری ها انجام می شود، با چه نیتی است؟!! 6️⃣ اگر ایران در مسیر پیشرفت حرکت نمی کند پس این همه تحریم برای چیست؟ مگر قطاری که حرکت نمی کند را کسی سنگ می زند؟! 7️⃣ اگر انقلاب اسلامی در مسیر فروپاشی پیش می رود، پس راه اندازی این همه کانال ماهواره ای فارسی زبان توسط تحریم کنندگان ایران و هزینه کردن برای آنها چه توجیهی دارد؟!! 8️⃣ اگر نخبگان از ایران فراری اند، پس این همه موشک و پهپاد فوق پیشرفته را چه کسی می سازد؟ انرژی هسته ای را چطور؟! پیشرفت های حیرت آور در سلولهای بنیادی، فناوری نانو، لیزر، هوافضا، واکسن، رباتیک، جنگ سایبری و ... توسط چه کسانی انجام شده؟!!
🔺حکم حرف زدن پشت سر کاندیدهای انتخاباتی
29.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تقدیر و تشکر رهبر انقلاب از ملت ایران و تامین‌کنندگان امنیت بخاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن 🔹رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن تشکر کنم. 🔸در همه جای کشورمردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند. امسال مردم، سرافرازی انقلابی به‌خاطر ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند. 🔹همچنین از کسانی که امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را تامین کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است.
# یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دستاوردهای نبرد بزرگ طوفان الاقصی نابود شدن بیش از پیش هژمونی و نفوذ کلام آمریکا در غرب آسیا است. در همان ساعات اولیه جنگ به درخواست نتانیاهو دولت بایدن پیغام‌های متعددی را به صورت آشکار و دیپلماتیک به طرف‌های مختلف در منطقه فرستاد که هدفش هشدار به دشمنان رژیم صهیونیستی مانند حزب الله، سوریه، ایرا،ن یمن و گروه‌های مقاومت عراقی مبنی بر مداخله نکردن در این جنگ بود. # نکته مهم آنکه طرف آمریکایی این موضوع را با صدای بلند فریاد زد و به صورت آشکار این مسئله را اعلام کرد تا به زعم خود هژمونی و جایگاه از دست رفته‌اش در منطقه را تقویت کند و برای اثربخش کردن این راهبرد یک ناو هواپیمابر و چند کشتی جنگی هم به منطقه فرستاد. اما ۷۲ ساعت گذشته مشخص کرد که این راهبرد آمریکا هیچ نتیجه‌ای نداشته و قرار نیست کسی در منطقه با واق واق کردن آمریکا بترسد. بنابراین رژیم صهیونیستی گزینه استفاده از زور آمریکا برای غلبه بر بخشی از مشکلاتش را از دست داده است بنابراین طرف آمریکایی ناچار شده تا به صورت مستقیم در میدان جنگ با مقاومت حضور پیدا کند. 🟡🟡🟡🟡
🔰 7 توصیه انتخاباتی و کلیدی امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی..
💢 شهید سلیمانی انتخاب رو برامون راحت کردند! 🔹‌عزیزان، هر رقابتی با هم می‌کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره‌هایتان به نحوی تضعیف کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه هستید؛ مرزها را تفکیک کنید. اگر می‌خواهید با هم باشید، شرط با هم بودن، توافق و بیان صریح حول اصول است. اصول، مطوّل و مفصّل نیست. 🔸اصول عبارت از چند اصل مهم است:اول آنها، اعتقاد عملی به ولایت فقیه است، اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی، به کارگیری افراد پاکدست و معتقد و خدمتگزار،مقابله با فساد و دوری از فساد،احترام به مردم و خدمت به آنان 🔹‌شاخص هایی که میتونیم کاندیدای خوب رو از بد تشخیص بدهیم همین هایی است که شهید در وصیتنامه خود فرمودند.
# دادن وعده خارج از اختیارات قانونی مجازات دارد معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه: 🔹دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانونی توسط نامزدهای انتخاباتی جرم‌انگاری شده و مشمول مجازات است. 🔹️این کار علاوه بر مجازات مقرر، بر تایید صلاحیت نهایی هم تاثیرگذار خواهد بود.
ابلاغ برنامه اصلاحی ۸ بانک در سال آینده ▪️فرزین: اصلاح نشوند به سمت انحلال می‌رویم رئیس کل بانک مرکزی: 🔹برنامه اصلاح ۸ بانک ناتراز در سال آینده را به آنان ابلاغ کرده‌ایم و در صورتی که بانک‌های ناتراز اصلاح نشوند به سمت انحلال، ادغام و یا توقف کار آن بانک‌ها حرکت خواهیم کرد. 🔹سیاست پولی فعال را برای مهار تورم در دستور کار گرفته‌ایم و حتما نرخ رشد نقدینگی که متوسط آن از سال ۹۸ تا پارسال ۳۸.۵ درصد بود تا پایان سال ۲۵ درصد هدف‌گذاری خواهد بود. 🔹در حوزه تنظیم‌گری بازار سال آینده عرضه طلا افزایش خواهد یافت. در خصوص سیاست ارزی، همچنان بانک مرکزی سیاست فعالانه حضور در بازار را ادامه خواهد داد.
📣 آوای پیشواز از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی با موضوع انتخابات # حداقل کاری که میتوان برای افزایش مشارکت انجام داد. # شما هم رسانه باشید و برای دوستان و آشنایان ارسال کنید 📱کد همراه اول: 🔸۸۷۱۱۶ رقابت سالم 🔹۸۷۰۴۹ بصیرت 🔸۸۷۰۴۷ آزمون بزرگ 🔹۸۷۰۳۸ اهمیت ریاست جمهوری 🔸۸۷۰۹۴ کمک به دشمن ممنوع 🔹۸۷۰۳۷ اهمیت انتخابات 🔸۸۷۸۱۶ بهترین گزینه 🔹۸۱۹۱۳ ثمرات حضور 🔸۳۲۸۱۸ ثمرات حضور 🔹۳۱۶۶۴ ثمرات حضور 📱کد ایرانسل: 🔸۴۴۱۵۱۲۵ رقابت سالم 🔹۴۴۱۶۹۷۷ بصیرت 🔸۴۴۱۶۹۸۱ آزمون بزرگ 🔹۴۴۱۶۹۹۳ اهمیت ریاست جمهوری 🔸۴۴۱۶۹۷۹ کمک به دشمن ممنوع در🔹۴۴۱۶۹۷۶ اهمیت انتخابات 🔸۴۴۱۶۹۸۲ بهترین گزینه 🔹۴۴۱۶۹۹۲ ویژگی‌های رئیس جمهور 🔸۴۴۱۶۹۹۴ ثمرات حضور 🔹۴۴۱۷۰۲۴ ثمرات حضور ✅ نحوه فعالسازی: ارسال کد مربوطه از طریق پیامک 🔹همراه اول به شماره ۸۹۸۹ 🔸ایرانسل به شماره ۷۵۷۵ ✅✅ با فعالسازی آهنگ پیشواز خود، در آگاه سازی مخاطبین و جامعه سهیم باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 اينفوگرافی/ صفر تا صد فرآيند انتخابات مجلس دوازدهم
⭕️گذر از مجازی و آشتی با واقعیت 🔹کمتر از ده روز به رویداد بزرگ انتخابات در کشور مانده است. انتخاباتی که مظهر مردم‌سالاری دینی و دموکراسی قلمداد می‌شود. در این انتخابات است که نخبگان جامعه در یک فرآیند نرم وارد صحنه قدرت شده و فعالیت سیاسی خود را آغاز می‌کنند. در واقعه انتخابات است که برنامه‌ها، اندیشه‌ها، ایده‌های پیشرفت و توسعه کشور بازخوانی می‌شود و در معرض رقابت و انتخاب مردم قرار می‌گیرد. انتخاباتی که مهم است؛ چرا که ریل توسعه و حرکت مردم و کشور را برای چهار سال بعد مشخص می‌کند. ساده‌لوحانه است که با صندوق‌های رأی قهر صورت بگیرد به این بهانه که با این کار ممکن است صدای اعتراض افرادی شنیده شود؛ کما اینکه صندوق‌های رأی نیز برای این به وجود آمده است که فریاد‌های اعتراض افراد شنیده شود. صندوق رأی است که می‌تواند حکم کند هر تفکری چقدر خواهان و طرفدار دارد و بنابراین در این ساختار است که اکثریت می‌تواند سیاست‌ها و برنامه‌های خود را اجرا کند. البته در همین سازوکار انتخاباتی اقلیت‌ها هم می‌توانند در یک صحنه رقابت آزاد و سلامت ایده‌ها، افکار و اندیشه‌های خود را در معرض قضاوت عمومی قرار دهند و اگر به اندازه کافی جذاب باشند، می‌توانند در این رقابت تأثیرگذار باشند. 🔸در این میان، برخی افراد البته همچنان در اوهام و مجازستان باقی مانده‌اند و تصورشان این است که ربات‌ها و یگان‌های سایبری صهیونیستی و منافقین اکثریت را شکل می‌دهند؛ در حالی که از بین رفتن مقر منافقین در آلبانی، درگیر شدن رژیم منحوس صهیونیستی در جنگ با حماس و سرگرم شدن دشمنان نظام با مشکلات عدیده باعث شده است که دیگر هجوم سایبری و رسانه‌ای گذشته به سمت جامعه وجود نداشته باشد و بنابراین می‌توان گفت، ملت همیشه پیروز ایران بار دیگر از این فتنه پیچیده دشمن پیروزمندانه عبور کرده و با گذشت از دنیای مجازی با واقعیت جامعه آشتی کرده‌ است. واقعیت‌هایی همانند داشتن عرق ملی، میهن‌دوستی، خوشحالی از موفقیت‌های کشور، افتخار به سرزمین و افتخار به اینکه ایرانی «باخت نمی‌دهد». هرچند برخی همچنان اصرار دارند تا در دنیای غیر واقعی خود سیر کنند و از قهر با صندوق‌های انتخاباتی صحبت می‌کنند یا حتی برخی احزاب سیاسی در یک تناقض آشکار اعلام می‌کنند، در انتخابات آتی لیست نامزد‌های متبوع خود را نمی‌دهند؛ در حالی که اساسا اصلی‌ترین کارکرد احزاب در فرآیند انتخابات و معرفی نامزدهای انتخاباتی تجلی می‌یابد، اما مردم ایران بار دیگر با حضوری شکوهمندانه و دشمن‌سوز در پای صندوق‌های رأی، سرنوشت سیاسی خود را رقم خواهند زد.
⭕️افزایش ۴۰درصدی صادرات دفاعی نسبت به سال قبل 👤سخنگوی وزارت دفاع: 🔹صادرات دفاعی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است. 🔸سال آینده قطب فناوری هوایی در شاهین شهر اصفهان راه اندازی می‌شود. تولید شناورهایی بین هزار تا ده هزار تن را در برنامه داریم. تانک کرار متناسب با نیاز نیروهای مسلح و برآورد سالانه آنها تولید و تحویل می‌شود. 🔹توانمندی ملت و نیروهای مسلح یمن، بومی و داخلی است و در واقع برای گرفتن غرامت است که برخی کشورهای غربی مطالبی در مورد ایرانی بودن این تسلیحات مطرح می‌کنند.
⭕️جهش صادرات غیرنفتی در دولت سیزدهم و بدون برجام 🔹 در ۲۹ ماه نخست دولت رئیسی ارزش صادرات غیرنفتی ایران به ۱۲۴.۴ میلیارد دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه در دولت حسن روحانی ۳۹ درصد رشد نشان می‌دهد. در ۲۹ ماه نخست دولت یازدهم، ارزش صادرات غیرنفتی ایران ۸۹.۴ میلیارد دلار بود. 🔸متوسط صادرات غیرنفتی در دولت سیزدهم تاکنون ۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون دلار در هر ماه بوده است. این در حالی است که در ۲۹ ماه دولت یازدهم متوسط صادرات غیرنفتی کشور ۳ میلیارد و ۸۲ میلیون دلار و در کل ۸ سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۳ میلیارد و ۱۳۴ میلیون دلار بود. به عبارت دیگر متوسط ماهانه صادرات غیرنفتی در دولت رئیسی تاکنون ۳۶ درصد بیشتر از متوسط دولت‌های یازدهم و دوازدهم بوده است.
♦️‌۵ شبهه انتخاباتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 خصوصیات منتخب 💠بیانات امام خامنه ای 🎥 🔹 انتخابات اساسی ترین مسئله کشور است. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
⭕️«آقا محمد» پرونده بابک زنجانی 🔹بر اساس اطلاعیه رسمی قوه قضاییه در طول سال‌های بعد از صدور حکم برای بابک زنجانی، با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای بازگشت اموال او از خارج کشور به داخل، به دلیل برخی موانع نظیر شرایط سختِ تحریمی و البته تایید نشدن اظهارات محکوم علیه توسط هیئت‌های کارشناسی اعزامی در زمینه بعضی از اموالی که ادعا می‎کرد در خارج از کشور دارد، این اقدامات نتیجه مطلوبی در پی نداشت و تنها حدود یک چهارم از کل بدهی‌های او، از محل شناسایی و سپس اقدامات قانونی صورت گرفته برای مصادره اموال وی در ایران، به بیت ‎المال بازگردانده شد.پس از مدتی در پی تعامل سازنده ایجادشده بین دستگاه قضایی و سازمان اطلاعات سپاه، در پرونده بابک زنجانی یک تحول بزرگ به وقوع می‌پیوندد. در ابتدا اموال بابک زنجانی با همکاری خودش در خارج از کشور شناسایی و سپس سازمان اطلاعات سپاه با طراحی اطلاعاتی، مدیریت پیچیده بازگرداندن اموال زنجانی به داخل ایران را برعهده می‌گیرد. فرایند پیچیده‌ بازگرداندن اموال زنجانی نیازمند اقدامات اطلاعاتی سری و بسیار هوشمندانه و حساس بوده و هیچ جزئیاتی از آن منتشر نشده است. 🔸آن چه مسلم است گره پرونده 10ساله بابک زنجانی که اینک ماحصل آن بازگشت بیش از دو میلیارد دلار به کشور است، توسط یک آقا محمد جدید همانند آقا محمد سریال گاندو باز شده است.با این وجود این سوال در افکار عمومی دوباره شکل می‌گیرد که آقا محمد پرونده بابک زنجانی این بار چه کسی بوده؟! جواب دقیقی برای آن نداریم ولی آقا محمدها همان چهره‌هایی هستند که در گمنامی موقع گره خوردن پرونده‌های پیچیده امنیتی یا فسادهای سیاسی و اقتصادی گره‌گشایی می‌کنند. آن‌ها در این سال‌ها فقط برای برقراری امنیت کشور کار نکردند بلکه بازگرداندن اموال مفسدین به بیت المال، کمک کردن به دور زدن تحریم‌های پیچیده و حتی آوردن داروها و برخی مایحتاج معیشتی مردم که مواد اولیه آن توسط غربی‌ها تحریم شده بود، اقدامات پنهانی بزرگی را انجام دادند و بسیاری از این کارهای بزرگ به مرحله اطلاع رسانی نرسیده و افکار عمومی از آن هیچ اطلاعی ندارد ولی واقعیتی بزرگ و پنهان است.
🗳 ۸ روز تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم 🖋 مجلس توانایی عزل و استیضاح رییس جمهور و وزرای دولت را دارد و تاکنون یک رییس جمهور و ده وزیر توسط مجالس مختلف برکنار شده اند.
⭕️شکست آمریکا در دریای سرخ؛ تقویت نیروهای تکفیری، نقشه بعدی آمریکا برای یمن ▫️المیادین نوشت: 🔹پس از شکست های متعدد آمریکا در جبهه یمن و عدم دستیابی به اهداف خود در دریای سرخ،حال آمریکا و متحدانش در حال آماده سازی نقشه جدیدی علیه ملت یمن هستند. 🔸آنها قصد دارند با تقویت نیروهای تکفیری در مناطق مختلف این کشور باعث ایجاد ناامنی و بی ثباتی شوند. 🔹در عملیات اخیر نیروهای یمنی در استان البیضاء،میزان قابل توجهی سلاح و تجهیزات از انبارهای مخفی تروریست ها کشف شده است. 🔸در این عملیات همچنین تعدادی از فرماندهان اصلی گروه های تکفیری که پیش از این به صورت مخفیانه فعالیت می کردند نیز دستگیر شدند.