eitaa logo
طلبه انقلابی
212 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
588 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
27.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انتخاب «روز جهانی قدس» از اساس برای و به چالش کشیدن کشورهای عربی بوده است، از سران عرب بپرسیم که کجا هستند؟ «ایها العربی این انت؟» برای در راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت شرکت کنیم.
⭕️رهاییِ گروگان‌ها از دست تروریست‌ها با ورود یگان‌ ویژه 🔹سخنگوی فراجا: در پیِ حملۀ تروریست‌ها در چابهار ۳ نفر از تروریست‌ها به درک و تعدادی نيز زخمی و تعدادی حین فرار وارد یک مجتمع مسکونی شدند و چند نفر از اعضای خانواده‌های ساکن را به گروگان گرفتند. 🔸دقایقی پیش با ورود یگان‌های ویژۀ فراجا گروگان‌ها از دست تروریست‌ها آزاد شدند. 🔹در نتيجۀ تبادل آتش مدافعان امنيت با تروريست‌ها، يک نفر از مدافعان امنيت زخمی و ۲ نفر از جمله جانشين کلانتری ۱۱ چابهار به شهادت رسیدند.
⭕️الحوثی: غافلگیر‌ی‌های نظامی بزرگ در راه است 👤عضو شورای عالی سیاسی یمن: 🔹اشغال بخشی از سرزمینمان توسط دشمن، مانع هدف ما در ریاری فلسطین نخواهد شد. 🔸ما می‌توانیم اهداف خود در دفاع ازکشورمان و یاری فلسطین، از ساحل دریای سرخ یا خارج از آن محقق کنیم. 🔹غافلگیری‌های نظامی فراوانی درراه است، عملیاتهای نظامی انجام می‌دهیم که در چارچوب راهبرد رسانه های مشخص افشا می‌کنیم. 🔸به یاری خدا و از طریق توسعه عملیات نیروهای مسلح‌مان، هیمنه نظامی آمریکا و ادعای توانمندی‌های تسلیحاتی آن را درهم شکستیم.
⭕️بلومبرگ: وضعیت بدهی دولت آمریکا وخیم است 🗞بلومبرگ: 🔹دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش‌بینی‌ کرده، نسبت بدهی دولت فدرال به تولید ناخالص داخلی که سال گذشته به ۹۷ درصد رسید، تا سال ۲۰۳۴ به ۱۱۶ درصد خواهد رسید. 🔸رقم ۱۱۶ درصد حتی بالاتر از سطح بدهی دولت آمریکا در جنگ جهانی دوم است اما دورنمای واقعی احتمالاً بدتر از این نیز می‌باشد. 🔹پیش‌بینی‌های دفتر بودجه کنگره که در ابتدای امسال منتشر شد، از درآمد مالیاتی گرفته تا هزینه‌های دفاعی و نرخ بهره بانکی، بر پایه فرض‌های خوشبینانه استوار هستند. 🔸اگر نگاه فعلی بازار به نرخ‌های بهره را در نظر بگیرید، پیش بینی نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی تا سال ۲۰۳۴ به ۱۲۳ درصد افزایش خواهد یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان نظام: روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود 🔹اگر سالهای قبل روز قدس را فقط کشورهای اسلامی برگزار میکردند، امسال به احتمال زیاد در کشورهای غیراسلامی هم روز قدس با عظمت ان‌شاالله برگزار خواهد شد. 🔸امیدواریم ملت ایران مثل همه موارد این بار هم در این روز بدرخشد؛ به حرمت محمد و آل محمد(ص)
1_10637535540.pdf
449.9K
ویژه نامه قدس پاسخ به همه پرسش های پیرامون قدس بقلم حجةالاسلام والمسلمین سید محمد تقی قادری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔷️ کدام علی؟ 🔻مرحوم استاد سید منیرالدین حسینی الهاشمی: وجود مبارك سيدالموحدين علیه‌السلام با اينكه باطن جامعه خراب بود، حق ولايت خودشان را ترك كردند تا جهت‏‌گيری توحيدی باقی بماند و بت‏‌پرستی رسم نشود. وقتی هم حكومت دست خودشان آمد با حاكم بودن معاويه مخالف بودند و با آن می‌جنگيدند ولی با شريح قاضی نمی‌جنگيدند و دعوا نمی‌كردند. يا مثلا حكم حج تمتع در طواف النساء و حكم متعه عوض شده بود و حضرت می‌گفتند اين خلاف شرع است، ولی سر اين مطلب دعوا نمی‌كردند. ... رحمت خدا بر این تبیین ها؛ تمام مسئله قرائت علی از علی است؛ چقدر این قرائت از علی همانند خودش مظلوم است! نکند علی هم دچار اهمال شده است؟ مگر او تمام حق نیست؟ «عَلِیٌّ مَعَ الْحَقِّ وَالْحَقُّ مَعَ عَلِیٍّ» مگر بدعت ها را نمی بیند؟ آیا ذوالفقار علی کند شده و نمی بُرد؟ مگر روز بعد ثقیفه، ابوسفیان به امیرالمومنین پیشنهاد قیام نداد که اگر بخواهی مدینه را پر از سواره و پیاده می کنم؟ أما والله لئن شئتم لأملأنها خيلا ورجلا (ارشاد شیخ مفید، 1،ص 190) 🔹 : - حق، همیشه حق است. به تعبیر شهید مطهری؛ در منطق اهل حق، عدالت بر وحدت و حق بر جماعت تقدم دارد؛ این مبنای محکم و تغییر ناپذیر شیعه است. لذا وقتی خوارج به قتل خباب اعتراف کردند و لجاجت بر این راه داشتند، فرموند: و اللّه ، لَو أقَرَّ أهْلُ الدُّنيا كُلُّهُم بقَتْلِهِ هكذا و أنا أقدِرُ على قَتْلِهِم بهِ لَقَتَلْتُهُم(شرح نهج البلاغه، 2، 282) در جواب ابن عباس که می گفت: «يك ماه معاویه را بر حكومت بگمار و يك عمر او را بركنار دار» می فرمود: اين بيمارى، درمانى جز شمشير نداشت.(شرح نهج البلاغة : ج ۱۰ ص ۲۳۳) - علی آمده است تا جماعت را ببرد! نه فقط عمارها و مالک ها را؛ اصلا عمار را هم می خواهد تا جماعت را ببرد؛ اساسا با (النُّفُوسُ الْمُخْتَلِفَةُ وَ الْقُلُوبُ الْمُتَشَتِّتَة (گسست ولاء عرضی)- خطبه 131) حق مطلق (ولاء طولی) هم زمین می خورد. اجتماع قلوب و وفاق اجتماعی یک اصل ثابت است. لذا اول همان خوارج را جهاد تبیین می کند. 🔸 قاعده حکمرانی علوی این است که بر حق باید ایستاد تا جماعت را با خود برد؛ در واقع سیره اهل بیت این است که حق را باید گفت، انحرافات را باید تبیین کرد اما در حرکت با مدارا باید کاروان جماعت را برد نه اینکه با شمشیر حق، جامعه را پاره پاره کنی... علی حقیقت عرفان است اما وقتی به جماعت می ایستد؛ امام جماعت است و باید اضعف مامومین را هم ببرد. پ.ن: اینها، سختی های است؛ اینکه نه خوارج و طالبان (قوه قهریه و شمشیر) شوی و نه اموی و لیبرال (تسامح و تساهل در ارزش ها)! اینها غربت علی بود که دو طرف او را متهم می کردند و او شکایت به چاه می برد و سرانجام فرق امام عدالت با عدالتخواهی شکافته شد؛ کاش مجسمه علی فهمی و مخزن اسرار علی (فاطمه) زنده بود. اینجا باید خون دل خورد؛ باید الگوی مهندسی اجتماعی و فرهنگی و سیاسی علی را تصویر کرد و قواعد حکمرانی را استخراج نمود؛ اینجا علی در بین ما نیست.
⭕️جیش‌الظلم: هدف عملیات ما ناکام‌گذاشتنِ «طرح توسعۀ مکران» بود! 🔹گروهک تروریستی جیش‌الظلم ساعتی قبل با انتشار بیانیه‌ای عملیات پنجشنبه خود را تشریح کرد. 🔸هدف این حملۀ تروریستی «ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکران» عنوان شده است. 🔹در ۲ سال گذشته امید به سرمایه‌گذاری و توسعۀ بلوچستان شدت یافته بود. مردم محلی ناامنی ایجادشده توسط گروه‌های تروریستی را یکی از عوامل پیشرفت‌نکردنِ استان سیستان‌وبلوچستان می‌دانند. 🔸در این بیانیه گفته‌شده سپاه چابهار، مقر دریابانی، ادارۀ آگاهی و کلانتری ۱۱ چابهار، سپاه راسک و ساختمان دستۀ بسیجیان بومی بلوچ در دوراهی پارود شهرستان سرباز نقاط محل درگیری بوده‌اند. 🔹جیش‌الظلم مدعی شده این مکان‌های نظامی را برای ساعاتی تصرف کرده است. البته‌ اخبار مخابره‌شده این ادعا را رد می‌کند. 🔸جیش‌الظلم در قسمت دیگری از بیانیه‌اش مدعی شد تلفات نیروهای ایرانی بیش از ۲۰۰ نفر بوده است! کارشناسان نظامی این ادعا را خنده‌دار می‌دانند و معتقدند در جنگ شهری تصور چنین تلفاتی آن هم از نیروهای آموزش‌دیدۀ مرزبان، نیروی زمینی و پلیس از عقلانیت به دور است. 🔹جیش‌الظلم در قسمت دیگری از بیانیۀ خود آمار تلفات منتشرشده توسط سپاه پاسداران دربارۀ تلفات خود در این حمله را تایید کرده و گفته ۱۸ نفر از اعضای «گردان استراتژیک فدائیان عدل الهی» در این حمله کشته شدند. 🔸گفتنی است پس از دستگیری عبدالمالک ریگی ارتباط گروهک‌های تروریستی جنوب شرق با رژیم صهیونیستی فاش شده بود.
حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و در واقع خاک جمهوری اسلامی در سوریه، مهیا شدن بستر حقوقی انتقام، برای ایران و فرصتی برای تعیین تکلیف دشمن صهیونیستی است. رژیم سفاک صهیونیستی به همین دلیل و برای کنترل جمعیت حاضر در صفوف فرار از اسرائیل، شب گذشته در وضعیت ترس و لرز از انتقام ایران اسلامی، عمال تروریست تربیت شده خود در بیابان های جنوب شرقی کشور را به سمت اهدافی کوچک و کم اهمیت سوق داده تا در این شرایط جمهوری اسلامی را به داخل مشغول نماید. غافل از اینکه این حرکت مذبوحانه برای پیکره بزرگ ایران عزیز از اثر پشه هم کمتر بوده و نه تنها تأثیر منفی در مسیر مردم بزرگ ایران در نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد داشت بلکه باعث مصمم‌تر شدن ایرانیان در دفاع از خود و مظلومان جهان است. مردم عزیز ایران در راهپیمایی بزرگ روز قدس پیام خود را به دشمنان خواهند داد. آخرین گیرنده نباشید، در انتشار سهیم باشید ...
⭕️رسانه صهیونیستی: ۳ سناریوی ایران در روز قدس برای انتقام از اسرائیل ▫️شبکه دولتی «کان» اسرائیل نوشت: 🔹 سیستم امنیتی و ارتش اسرائیل برای آخر هفته به ویژه روزجمعه در حالت آماده باش هستند. 🔸این آماده باش پس از تهدید مستقیم ایران به انتقام پس از ترور محمدرضا زاهدی یکی از اعضای ارشد سپاه پاسداران در اوایل هفته جاری در حمله به اسرائیل در سوریه صورت می‌گیرد. 🔹براساس ارزیابی ارتش اسرائیل روز جمعه به عنوان یک روز خاص مشخص شده زیرا آخرین جمعه ماه رمضان است وایرانیان این روز را به عنوان "روز قدس" گرامی می‌دارند. 🔸سناریو‌هایی که سیستم امنیتی برای آن‌ها آماده می‌شود از این قرار است: 1️⃣ تلاش شبه نظامیان شیعه مستقر در لبنان، سوریه، عراق و یمن برای حمله به اسرائیل با شلیک موشک، پهپاد و راکت. 2️⃣ تلاش ایران برای شلیک مستقیم موشک‌های بالستیک به سمت اسرائیل از فاصله بیش از هزار کیلومتری. 3️⃣ تلاش گروه‌ها برای نفوذ به اسرائیل از مرز‌های نزدیک آن.
♦️اولین تصویر از ▪️پیکرمطهرشهیدالقدس سردار محمدرضا زاهدی🥀 ▪️پیکرمطهر شهیدالقدس سردارحسین امان اللهی🥀 ▪️پیکر مطهر شهید القدس محسن صداقت🥀 ▪️پیکر مطهر شهید القدس سید مهدی جلادتی🥀
kafil.mp3
24.49M
خطبه های نماز جمعه شهرضا / حجت الاسلام کفیل امام جمعه موقت شهرضا / 17 فروردین 1403
📸 دست خداوند با جماعت است. # مردم ایران دست مریزاد.
⭕️ چه دعایی کردی سردار کنار قبر شهید خرازی که بعد از یک هفته در همان جایی که ایستادی مزارت می شود 🔹صبح جمعه هفته گذشته، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷ رمضان، سردار زاهدی کنار مزار شهید خرازی و امروز بعد از یک هفته در جوارش آرام میگیرد... 🔸و خداوند این دعا را مستجاب کرد... 🔹اینک جسم او در همین جا، بعد از عمری جهاد، در کنار دوستان شهیدش آرام خواهد گرفت ...
⭕️عملیات تا زیر خط جنگ؛ استراتژی احتمالی ایران در انتقام از اسراییل 🔹بنابر نظر بسیاری از صاحب‌نظران، نتانیاهو برای فرار از تبعات شکست خود در جنگ غزه، به دنبال گشودن پای ایران به جنگ مستقیم و در نتیجه همراه‌سازی آمریکا در مقابل ایران است. 🔸با این حال به نظر می‌رسد با توجه به درک دقیق ایرانی‌ها از صحنه، نوع کنش‌ها و واکنش‌های ایران به این طراحی اسراییلی‌ها که در قالب افزایش فشار توسط نیروهای نیابتی خود در لبنان، عراق و یمن اجرا شده، عملا تا به حال نتانیاهو را در تحقق این هدف ناکام گذاشته است. 🔹از این رو علی‌رغم تهدیدات شدیداللحن صورت گرفته از سوی مقامات ایرانی پس از حمله تروریستی اسراییل به مقر کنسولی ایران در دمشق، به احتمال زیاد عملیات انتقام، حتی در صورت اجرا از داخل ایران، در قالب عملیات تا زیر خط جنگ گسترده در سطح منطقه خواهد بود.
📱واکنش رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شایعه‌سازی‌ها برای تزلزل در تیم اقتصادی دولت.