eitaa logo
طلبه انقلابی
215 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
586 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️وزیر جنگ سابق اسرائیل: ایران برنامه‌ای برای نابودی ما طی ۲ سال آینده دارد 👤آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق اسرائیل مدعی شد که ایران برنامه‌ای برای نابودی این رژیم طی دو سال آینده دارد. 🔹لیبرمن که در حال حاضر ریاست حزب محافظه‌کار «یسرائل بیتنو» (اسرائیل خانه ما) را بر عهده دارد در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل گفت: «ما در میانه برنامه ایران برای نابودی اسرائیل قرار داریم. 🔸وزیر جنگ سابق اسرائیل با تکرار ادعایی که بارها از سوی ایران رد شده گفت: «بعد از اینکه آنها ظرف دو سال به بمب اتمی دست پیدا کنند اسرائیل به صورت همزمان با ده‌ها هزار موشک با هدف نابود شدن از چندین جبهه هدف حمله قرار خواهد گرفت. آنها دارند برای هولوکاست ما طی دو سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.»
🔻۱۰وظیفه مهم جوان مومن انقلابی در انتخابات
رکوردهای بی‌نظیر یک رئیس‌جمهور 👇 ✅ کلیپی بسیار مهم و راهبردی در رابطه با رکوردهای تاریخی ‼️ رکورددار پایین‌ترین نرخ بیکاری در ۴دهه بعد از انقلاب 01:50 ‼️ رکوردار بالاترین حجم ترانزیت در ۲دهه اخیر 01:56 ‼️ رکوردار بزرگ‌ترین تسویه بدهی با نظام بانکی 02:01 ‼️ رکوردار بالاترین سرعت ساخت نیروگاه برق در تاریخ ایران 02:06 ‼️ رکوردار بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خاورمیانه 02:11 ‼️ رکوردار بیشترین سفر استانی 02:18 ‼️ رکوردار بیشترین حمایت از قانون جوانی جمعیت 02:28 ‼️ رکوردار بیشترین سطح پوشش بیمه در کشور 02:34 ‼️ رکوردار کشف مالیاتی در این کشور 02:39 ‼️ رکوردار خروج کشور از رکود پیچیده اقتصادی 02:43 توجه: از آن جهت به دولت شهید رئیسی گفته شد که دولت آیت‌الله خامنه‌ای در آن دوران در اختیار نخست‌وزیر بود و نه رئیس‌جمهور حاج اقا راجی
talebpoor.mp3
32.69M
خطبه های نماز جمعه شهرضا / حجت الاسلام طالب پور امام جمعه موقت شهرضا / 18 خرداد 1403
📸اینفوگرافی/ اهداف دشمنان داخلی و خارجی از راه اندازی جنبش های اجتماعی باتوجه به انتخابات پیش رو ، با استفاده از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی رها شده در کشور چیست؟
⭕️" نابرده رنج گنج میسرنمی شود " 🔹اخیرا شاهد هجوم بخشی از جامعه به سوی تلگرام و غرق شدن در بازی به اصطلاح رایگان " همستر کامبت " هستیم که به امید کسب درآمد ، سخت به آن مشغول هستند. 🔸 ناخداگاه به یاد ضرب‌المثل معروف اقتصادی افتادم : چیزی شبیه ناهار مجانی وجود ندارد : «There doesn texist such a thing as a free lunch» 🔹یعنی هیچ منفعتی بدون هزینه‌ به دست نمی‌آید، به عبارت دیگر برای هر چیزی که به دست می‌آوریم، باید بهایی بپردازیم که حداقل آن هزینه فرصت ( Opportunity cost ) از دست رفته است. 🔸جای موعظه نیست در عصری که خیلی چیزها توام شده با تحرک‌های بدون تفکر نباید خرده گرفت که عده‌ای با زدن روی یک ‎ در توهم پولدار شدن باشند؛ اما این حجم از جو زدگی گسیختگی ، علاقه‌مندی به بدست آوردن بدونِ پرداخت بها و مُفت‌بَری در جامعه قابل تأمل است. 🔹در تاریخ آورده اند که در سال ۱۸۴۸ هنگامی که همه در کالیفرنیا آمریکا در جستجوی طلا بودن یک نفر با فروش بیل میلیونر شد، اما هیچ کس طلا پیدا نکرد. حال بدون شک برندگان اصلی بازی‌ همستر " سازندگان این بازی‌ تلگرامی " هستند که با بهره‌گیری از بی‌سوادی و توهم مردم بیچاره "رویا فروشی " میکنند؛ و گرنه کدام گربه محض رضای خدا موش میگیرد!؟ غیر از اینست که پنیر مفت فقط در تله موش پیدا می‌شود! 🔸حتی به فرض در اینده تعدادی رمز ارز نیز بدهند، مطمئنا آنقدر بی ارزش است که در برابر زحمت و وقتهای تلف شده‌ی ما بسیار ناچیز است.پس آن چه که واضح است بازی‌هایی مثل کامبت و امثالهم در دنیای بازی‌های رمز ارزی برای پر کردن جیب من و شما ساخته نشده اند. 🔹متاسفانه یک فرهنگ غلط در بین بخش های ازجامعه نفوذ کرده که " مفت خوری گواراست " و مصداق این بیت از شعر محشتم کاشانی است که : " سرکه مفت از عسل شیرین تر بود " ، همین ذهنیت اشتباه باعث شده تعدادی زیادی دلفریفته این بازی‌ به ظاهر مفت به امید مال اندوزی شوند ولی غافل از مصرع دوم این شعر محتشم هستند که " نبات مفت بود از زهر قاتل تلخ‌تر " !! ✔️باشد که پند گیریم، التماس اندکی تفکر؛
⭕️حماس سلاح خود را زمین نمی‌گذارد 🗞روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» گزارش داده است، «یحیی سنوار» رهبر حماس در غزه بر پیش‌شرط‌های اصلی خود برای توافق آتش‌بس/ تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی اصرار دارد. 👤سنوار به کشورهای عربی میانجی در مذاکرات غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی گفته است، تنها در صورت متعهد شدن رژیم صهیونیستی به آتش‌بس دائم حاضر به توافق با این رژیم است. 🔹این روزنامه آمریکایی به نقل از دو مقام ارشد آمریکایی نوشته، یحیی سنوار به طرف‌های میانجی گفته است: «حماس سلاح‌های خود را زمین نخواهد گذاشت و یا طرحی که خواستار چنین چیزی است را نخواهد پذیرفت.» 🔸مذاکرات با میانجی‌گری نمایندگان قطر، مصر و آمریکا با هدف برقراری آتش‌بس در غزه هنوز ادامه دارد؛ اما منابع گوناگون بین‌المللی گزارش داده‌اند، نشانه‌ای از گشایش در گفت‌وگوها مشاهده نمی‌شود. 🔹منابع مصری گفته‌اند، هدف گفت‌وگوها یافتن فرمولی است که بتواند به حماس ضمانت لازم را برای ترک کامل مخاصمه در نوار غزه و خروج کامل نیروهای اسرائیلی از این منطقه را بدهد. 🔸اسرائیل گفته است، با دادن چنین ضمانت‌هایی به حماس مخالف است.
⭕️ بخشی از صحنه جنگ ترکیبی شناختی : 🔹در جنگ ترکیبی شناختی همزمان دو جبهه فعال است. 🔸در یک جبهه تمام مولفه های این جنگ در حال فشار بر روی کشور هدف است و در عین حال در حوزه جنگ شناختی هم تمامی ابزارها بکارگیری می شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. 🔹فرض کنید در یک سو فشارها و تحریم اقتصادی بر روی یک کشور ایجاد شده ،همزمان نفوذیها در داخل باعث بالا رفتن قیمت دلار می شوند که در نتیجه آن قیمت بسیاری از کالاها بالا می رود (تا اینجا یکی از مولفه های جنگ ترکیبی فعال شده) در سوی دیگر دشمن در حوزه جنگ شناختی با آگاهی از نقاط ضعف اقتصادی و معیشتی کشور مورد نظر شروع به جنگ روانی می کند و محصولات تولید شده در این حوزه به صورت پر فشار با حجم بالا در فضای مجازی و رسانه ای منتشر می شود، تا دو کار انجام دهد اولا مردم را تحت فشار قرار دهد برای اعتراضات و ...و ثانیا حکومت و مسئولین را ناکارآمد جلوه دهد و ... 🔸 این ترسیم یک صحنه کوچک از جنگ ترکیبی شناختی بود که فقط در حوزه اقتصادی و شناختی ارائه شد.
⭕️بیانیهٔ خانوادهٔ شهید حاج قاسم سلیمانی در آستانهٔ چهاردهمین دورهٔ ریاست‌جمهوری ▫️در آستانهٔ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خانوادهٔ شهید سلیمانی بنابر وظیفهٔ اجتماعی خود، نکاتی را فروتنانه خدمت ملت عزیز ایران تقدیم می‌کند: ✔️الف: حضور و مشارکت پرشور ملت ایران می‌تواند ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی را همراه داشته باشد. ✔️ب: نامزدهای محترم این انتخابات که می‌بایست متعهد به خدای متعال، اسلام عزیز و قانون اساسی باشند، بهتر است برای هرچه سالم‌تر برگزار شدن این انتخابات، از درگیری‌های تنش‌زا، بیهوده و بی‌حاصل خودداری کنند. ✔️ج: چنانچه نامزدها، طرفداران و علاقه‌مندان آنان قصد دارند در این رقابت از شهید عزیزمان سخن بگویند، ‌توجه خود را معطوف به تبیین اندیشه، اصول و مبانی مکتب حاج قاسم کنند و از بیان سخنان نادرست، پرهیز نمایند. ✔️شهید سلیمانی سرمایه‌ای ملی و فراجناحی است؛ مردم نیز ایشان را با این ویژگی می‌شناسند و انتظار دارند در رقابت‌های انتخاباتی، این مهم ملاحظه و رعایت شود
⭕️دولت شهید رئیسی؛ الگوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 🔹شهید آیت‌الله رئیسی پس از پایان دهه ترسناک ۹۰ به ریاست جمهوری رسید. بعد از یک دهه شیوه غلط مدیریت کشور با سقوط آمارهای اقتصادی و نارضایتی مردم همراه بود. شیوه مدیریتی شهید رئیسی، حضور میدانی در مشکلات و نظارت ستادی توأمان بود. او همچنین با گره نزدن مشکلات اقتصادی به اخم و لبخند طرف خارجی تلاش کرد شرطی شدن اقتصاد را که تبدیل به اصل مهمی در دهه ۹۰ شده بود، در هم بشکند و با یک دیپلماسی اقتصادی و انجام کارهای بی‌نظیری مانند ایجاد ارتباط دوباره با کشورهایی مانند عربستان سعودی، سودان و مصر، ایران را از انزوای اقتصادی در منطقه غرب آسیا خارج کند. سیاست اقتصادی دولت شهید رئیسی چند اصل مهم دارد که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به آنها توجه ویژه کنند. با توجه به تجربه موفق شهید رئیسی در نظر مردم، نامزدی که بتواند این چند شاخصه را برای مردم تبیین و وعده تحقق آنها را بدهد، قطعا مورد اقبال جامعه ایران قرار خواهد گرفت.
⭕️فراز و فرود سیاست تثبیت؛ حذف اسمی و رسمی ارز ۴۲۰۰ 🔹طبق اخبار به دست آمده قیمت دلار که در سایت بانک مرکزی تا مدت‌ها همچنان ۴۲۰۰ تومان درج شده بود به‌تازگی تغییر کرده و معادل ۳۷ هزار تومان شده است. بانک مرکزی در پاسخ به انتقادات مختلفی که در خصوص چرایی این اقدام مطرح شده، به نکات متعددی اشاره کرد. البته می‌توان دلایل منطقی و سیاستی مناسبی را برای این اقدام ذکر کرد. 🔸در واقع باید گفت این نرخ موزون است و جنبه معاملاتی ندارد؛ نرخ موزون بر مبنای حجم معاملات ارزی انجام‌شده در یک ماه گذشته با نرخ‌های اعلامی در سامانه معاملات الکترونیک ارز (ets) در حوزه حواله، اسکناس و حواله کالاهای اساسی و ضروری محاسبه می‌شود و می‌شود گفت جنبه عملیاتی صرف ندارد. به همین دلیل هم نرخ اعلامی، صرفاً یک نرخ محاسباتی و نمایه‌ای است و نرخ معاملاتی جدید محسوب نمی‌شود.
⭕️ آمریکا شانه به شانه صهیونیست‌ها در جنایت حضور دارد 🔹خبرگزاری فلسطینی «معا» نوشت، یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با «نیویورک‌تایمز» اظهار داشت، یک تیم از مسئولان آمریکایی بازیابی گروگان‌های مستقر در اسرائیل به ارتش این رژیم برای نجات چهار اسیر با ارائه اطلاعات و سایر پشتیبانی‌های لجستیکی کمک کرده است. 🔸به گفته یک مقام آگاه صهیونیستی، «تیم‌های جمع‌آوری و تحلیل اطلاعاتی از ایالات متحده و بریتانیا در طول جنگ در اسرائیل حضور دارند تا به اطلاعات اسرائیل در جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به گروگان‌ها کمک کنند.» 🔹ارتش رژیم صهیونیستی عصر دیروز از بازگرداندن چهار اسیر خود پس از گذشت بیش از هشت ماه از جنگ ویرانگر غزه و پس از انجام یک عملیات خونین در مرکز نوار غزه که به شهادت بیش از 220 شهروند فلسطینی و مجروحیت بیش از 420 نفر دیگر منجر شد، خبر داد.
⭕️چهار اصل برای انتخابات 8 تیر 🔹یکی از موضوعاتی که آیت الله شهید، سید ابراهیم رئیسی در فضای سیاسی جمهوری اسلامی بار دیگر سر دست گرفت و مظهر و تبلور آن شد، سیاست ورزی اخلاق‌مدارانه بود، آقای رئیسی چه در انتخابات ۱۳۹۶، چه در انتخابات ۱۴۰۰، در مناظرات انتخاباتی با وجود همه تخریب‌ها و تهمت‌ها چنان رفتار کرد که روزهای پس از شهادت ایشان تصاویر و فیلم برخوردهای ایشان در فضای مجازی منتشر و میلیون‌ها بار دیده و تحسین شد. سلوکی که در دوران ریاست جمهوری نیز شهید جمهور آن را حفظ کرد تا آنجا که رهبر انقلاب در دیدار با مردم در مرقد امام راحل فرمودند:« بعد از فقدان این عزیز، من دیدم تقریباً همه‌ی روزنامه‌ها، همه‌ی مطبوعات، در فضای مجازی، اشخاص گوناگون از جریان های مختلف، از خدمات او و تلاش های شبانه‌روزی او حرف می زنند، از او تمجید می‌کنند، تعریف می‌کنند؛ دلم سوخت؛ دلم برای رئیسی سوخت؛ [بعضی از] اینها در زمان حیات او حاضر نبودند یک کلمه از این حرف ها را بگویند؛ در زمان حیات او این برجستگی‌ها را میدیدند اما کتمان می کردند، بلکه عکس آن را می گفتند و او را می‌آزردند. البته او غالباً جواب نمیداد اما گاهی پیش من می‌آمد و مقداری شکایت می کرد. » مردم انتظار دارد نامزدهای انتخاباتی و منتخب مردم در ۸ تیرماه بر همان سلوک قدم بردارند.
🔴 قبلا میگفتیم سیدعلی بوی چفیه‌ات تا قاره امریکا رفته؛ الان باید بگیم سربازات اونجان سید! تو خاک دشمن علیه دشمن...
❤️رهبر انقلاب اسلامی: این ، اگر در کسی وجود داشته باشد، قطعا است ✅بیانات در مراسم بیست‌ و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله) 🔻برای انقلابی بودن شاخصهایی وجود دارد. من پنج شاخص را در اینجا ذکر میکنم. البتّه بیش از اینها میشود خصوصیّاتی را گفت لکن من فعلاً پنج شاخص برای انقلابیگری ذکر میکنم که ما باید سعی کنیم در خودمان این پنج شاخص را ایجاد کنیم و حفظ کنیم، هرجا هستیم؛ یکی در کار هنر، یکی در کار صنعت ، یکی در کار فعّالیّت سیاسی، یکی در کار فعّالیّت علمی، یکی در کار فعّالیّت اقتصادی و بازرگانی است؛ فرقی نمیکند؛ این شاخصها در همه‌ی افراد ما ملّت ایران میتواند وجود داشته باشد. 🔻پنج شاخص که اینها را شرح خواهم داد [عبارتند از]: 1⃣شاخص اوّل، پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی انقلاب؛ 2⃣شاخص دوّم، هدف‌گیری آرمانهای انقلاب و همّت بلند برای رسیدن به آنها که آرمانهای انقلاب و اهداف بلند انقلاب را در نظر بگیریم و همّت برای رسیدن به آنها داشته باشیم؛ 3⃣شاخص سوّم، پایبندی به استقلال همه‌جانبه‌ی کشور، استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی، استقلال فرهنگی -که مهم‌تر از همه است- و استقلال امنیّتی؛ 4⃣شاخص چهارم، حسّاسیّت در برابر دشمن و کار دشمن و نقشه‌ی دشمن و عدم تبعیّت از او، که البتّه باید دشمن را شناخت، نقشه‌ی او را فهمید و از تبعیّت دشمن سر باز زد -عرض کردیم که قرآن این عدم تبعیّت را «جهاد کبیر» نام نهاده است؛ من این چند وقت دو سه بار دراین‌باره صحبت کردم 5⃣شاخص پنجم، تقوای دینی و سیاسی که این بسیار مهم است. 🔺این پنج شاخص اگر در کسی وجود داشته باشد، قطعاً انقلابی است؛ حالا درجات انقلابی بودن، همان‌طور که عرض کردیم، مختلف است. من برای هرکدام از اینها یک توضیح کوتاه و مختصری میدهم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅به این میگن کار قشنگ کار ساعات ها سخنرانی رو در چند ثانیه انجام داد.
📸رهبر معظم انقلاب اسلامی: ملت ایران به رئیس جمهور فعال ، پرکار، آگاه ، معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد
⭕️تحلیل اقدام شورای نگهبان در تایید ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ▫️تایید صلاحیت ۴ نامزد اصولگرا ( جلیلی، قالیباف، قاضی زاده هاشمی و زاکانی ) و یک نامزد میانه رو ( پورمحمدی) و یک نامزد اصلاح طلب ( پزشکیان) حاوی چند نکته است : 🔹شورای نگهبان تحت فشار و برای خوش آمد جریانات سیاسی، حتی دولتمردان، کسی را تایید صلاحیت نمی کند. 🔸شورای نگهبان از همه طیف های معتقد به نظام و قانون اساسی نامزد تایید کرده است.لذا پیش بینی یک انتخابات پرشور می شود. 🔹به ظاهر افراد بیشتری از اصولگرایان تایید شده اند و شاید گفته شود که شورای نگهبان هوای این جریان را بیشتر دارد. اما تعدد نامزدها در عین منافعی که دارد، اما ضررهایی دارد که از منافعش به مراتب خطرناک تر است و کار اجماع را برای آنها سخت و ضروری خواهد کرد. 🔸تایید صلاحیت دکتر پزشکیان نشان از آن دارد که شورای نگهبان نگاه فراجناحی دارد.حالا باید منتظر بود تا ببینیم که آیا پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان در انتخابات شرکت خواهند کرد یا خیر؟ 🔹عدم تایید صلاحیت افرادی مثل لاریجانی و احمدی نژاد و جهانگیری نشان از آن دارد که این افراد نسبت به سال ۱۴۰۰ هیچ تغییری نکرده اند.
📸 "شهیدان" به دستان ما نگاه می کنند
🗳 رأی دادن کافی نیست، همدیگر را به رأی دادن تواصی کنید... 🔹آیت‌الله حائری شیرازی‌: بعضی فکر می‌کنند همین‌که در انتخابات شرکت کردند، رسالتشان انجام شده است. قرآن خلاف این را می‌گوید. چرا؟ چون قرآن می‌گوید: «ان الانسان لفی خسر، الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر». می‌گوید ایمان و عمل صالح، انسان را از خسران نجات می‌دهد، اما نه به تنهایی! 🔹رأی دادن، مثل ایمان و عمل صالح است. اما «تواصوا بالحق» هم لازم است. رأی دادن لازم است، اما کافی نیست. 🔹اگر کسی خانوادۀ خودش را توصیه به شرکت در انتخابات نکند، همسایه‌های خودش را توصیه نکند، دوستان خودش را توصیه نکند و برای این کار تبلیغ نکند، طبق آیه قرآن از جملۀ زیانکاران است. 🔹هم آن کسی که شرکت نکند و هم آن کسی که شرکت بکند و تبلیغ نکند، زیانکار هستند.
🔆زنگ عبرت 👆روزنامه‌ی شرق یا روزنامه‌ی سازمان های امنیتی و جاسوسی غرب؟ ♦️بین همه‌ی دلیل‌ها، نقاط قوت و ضعف مختلف کاندیدها رفته مقایسه کرده که چه کسی به اغتشاشات گفته اعتراض و اون رو با رنگ سبز و سفید مشخص کرده و روی بقیه هم یک قرمز جیغ کشیده...! ♦️ساعت ها میشه تحلیل نوشت در مورد نوع فعالیت لیبرال‌ها و غرب‌گراها برای انتخابات امسال اما همین نمونه‌ی ساده برای شناخت خیلی ها کافیه.
⛔ جبهه انقلاب باید مراقب باشد تجربه تلخ انتخابات سال۹۲ تکرار نشود 🔸️ کسی رئیس‌جمهور شد که حتی خوابش را هم نمیدید 🔹️ از هم‌اکنون تا لحظه آخر انتخابات به این مهم فکر کنیم. 🔻بایدها و نبایدهای انتخاباتی جبهه انقلابی چیست؟ 🔹️ چند نکته فعلا به نظر می‌رسد: ۱. تمرکز بر تکاپوی سیاسی جریان غربگرا ۲. پرهیز از دامن زدن به دعواهای داخلی بی‌مبنا در جبهه انقلاب ۳. تحقیق عمیق در مورد کارنامه همه کاندیداها ۴. اظهارنظر منصفانه، عالمانه و متکی بر تقوای سیاسی ۵. مراعات اقتضائات حکمت، کیاست و عقلانیت سیاسی (که نشانه سیاست‌ورزی‌ مؤمنانه است) لوازمی دارد از جمله؛ 🔸️دیدن دست خدا بالای همه دست‌ها 🔸️دعوت همه مؤمنین به اخوت و برادری و مراعات اخلاق در فضای رقابت 🔸️تلاش و مجاهدت برای حضور حداکثری 🔸️تلاش حداکثری برای شناسایی کاندیدای اصلح منطبق بر شاخص‌های مدنظر آقا 🔸️اعتقاد و التزام به مبانی انقلاب در تشخیص اصلح، تعیین کننده است.
🌹سلام. 💥طبق آخرین شنیده ها، آقای قالیباف و جلیلی به صورت منظم و لحظه به لحظه در حال رصد اوضاع بوده و دائما با هم در ارتباط هستند. شرایط کشور، شرایط حساسی است. یک اشتباه می تواند پیامدهای جبران ناپذیری را بدنبال داشته باشد. این دو کاندیدا نسبت به این شرایط آگاه هستند. 💥پیچیدگی اوضاع باعث شده برای رسیدن به اتحاد، همه جنبه ها را در نظر بگیرند. مدیریت و همراه کردن مخاطبان مهمترین مسئله و چالش است که فعلا باید صبر کنند. 💥شرایط ما پس از عملیات وعده صادق در منطقه پیچیده شده، و نیازمند این است که این نمایش قدرت تثبیت شود، و حضور خودمان را در منطقه به عنوان رهبر جهان اسلام باز طراحی کنیم. با توجه به خیزش دانشجویان و مردم در غرب -بویژه در آمریکا- علیه سیاست های حمایتی واشینگتن از جنایتکاران صهیونیست‌ و نامه رهبر عزیزمان به دانشجویان در آمریکا واعلام ایستادن جوانان دانشجو در سمت درست تاریخ ، در این مرحله غرب، با تاثیر پذیری از گفتمان انقلاب اسلامی، جایگاه ما را در نظام بین الملل در شرایط حساس و بسیار مهمی قرار داده است. 💥آمریکایی ها با تمام توان در حال رصد تحولات انتخابات هستند، آنها مثل همیشه علاقمندند که جریان غربگرای اصلاحات -بعنوان پیاده نظام آمریکا و اسراییل در ایران- بقدرت برسند. 💥صدور قطعنامه اخیر شورای حکام انرژی اتمی، با هدف حمایت از اصلاح طلبان و تولید دوقطبی «معیشت-مذاکره» صادر شد. با توجه به مواردی که اشاره شد و حمایتِ تمام قدِ جریان اصلاحات از پزشکیان، خطر، اتحادِ جبهه ی انقلاب را تهدید می‌کند. براساس آخرین گفتگوها بین آقایان قالیباف و جلیلی، قرار است این دو عزیز، تا پایانِ مناظره یِ آخر در صحنه حضور داشته باشند، سپس بر اساس نظرسنجی هایی که اعلام می شود، نهایتا در مورد کناره گیری یکی به نفع دیگری تصمیم گیری شود. 💥👈بنابراین دعوت به آرامش، جلوگیری از تخریب نیروهای انقلاب و تبیین و آگاه سازی جامعه، تا رسیدن به یک تصمیم درست، وظیفه همه رسانه های دلسوز انقلاب است.