صد فصل بهار آید وبیرون ننهم گام ؛ترسم که بیایی تو و در خانه نباشم . . .🌱!
-وحشی بافقی
هدایت شده از سُهآد🎀
بدترین اوج درونگرایی؟
اونجا که دلت گرفته میخوای با کسی حرف بزنی ولی فکر میکنی اضافه ای و منصرف میشی:)