هدایت شده از سُهآد🎀
بدترین اوج درونگرایی؟
اونجا که دلت گرفته میخوای با کسی حرف بزنی ولی فکر میکنی اضافه ای و منصرف میشی:)
تو اگه گل بودی میشدی رز ؛
تو اگه نیاز بودی میشدی بغل ؛
اگه اهنگ بودی میشدی بی کلام ؛
اگه صدا بودی میشدی صدای موج دریا ؛
و اگه توصیف زیبایی بودی قطعا میشدی مآه . . .🌙