روزها رفتند و من دیگر خود نمیدانم کدامینم
آن منِ سر سختِ مغرورم؟یا منِ مغلوبِ دیرینم؟
فكيف أنسىٰ أنا يومًا ملامِحهُ ؟
وفي ملامحِه عُمري الذي رحَلا
چگونه میتوانم روزی چهرهاش را فراموش کنم؟
درحالیکه تمامِ زندگیِ من، در همان چهرهاش سپری شد و رفت.
جهان به چه کار آید ؟!
(اگر تو را در کنار خود نداشته باشم!)
و کلمات چه بیهوده خواهند بود ...!
اگر نتوانم رو به رویت بایستم و فریاد بزنم که : دوستت دارم♥️