eitaa logo
منِ‌او
82 دنبال‌کننده
128 عکس
94 ویدیو
0 فایل
"برای‌همه‌‌مینویسیم‌تاشاید‌آن‌یک‌نفربخواند🚶🏻" - هر پست ، یک تکه از دلی‌ست که نگفت ، فقط نوشت .❤️‍🔥 در هاله‌ای از ابهام ! ❣
مشاهده در ایتا
دانلود
هله نومید نباشی که تو را یار براند گرت امروز براند نه که فردات بخواند؟ در اگر بر تو ببندد مرو و صبر کن آن جا ز پس صبر، تو را او به سر صدر نشاند و اگر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرها ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند نه که قصّاب به خنجر چو سر میش ببُرّد نهلد کشتهٔ خود را، کُشد آن گاه کشاند چو دم میش نمانَد ز دم خود کُنَدش پُر تو ببینی دم یزدان به کجاهات رساند به مثَل گفته‌ام این را و اگر نه کرَم او نکُشد هیچ کسی را و ز کشتن برهاند همگی ملک سلیمان به یکی مور ببخشد بدهد هر دو جهان را و دلی را نرماند دل من گرد جهان گشت و نیابید مثالش به که ماند؟ به که ماند؟ به که ماند؟ به که ماند؟ هله خاموش که بی‌گفت از این می همگان را بچشاند بچشاند بچشاند بچشاند
نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد
-
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
هدایت شده از منِ‌او
من به چشمم گفته بودم عشق ِمن را لو نده؛ این روانی، بی اجازه با تو صحبت می‌کند
هدایت شده از [ اِلــتیامـ ]
ز بالای دست علی دست نیست ، تو که زیر دستی بگو "یاعلی"!
خبرت هست که من تشنه دیدار توام باخبر باش که من سخت گرفتار توام .
از چرخش روزگار دگر سیر شدم از روز و شبم خسته و دلگیر شدم مرگم نمی گیرد سراغی از من . . به گمانش ك جوانم ، بخدا پیر شدم
برو حیا کن 😂💔
و دیدار تو درمان من است بی رنگ رخت زمانه زندان من است بر هیچ تنی مباد و بر هیچ دلی آنچز غم هجران تو بر جان من است
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غم دوست داشتن خیلی سنگینه. . .