eitaa logo
منِ‌او
82 دنبال‌کننده
129 عکس
94 ویدیو
0 فایل
"برای‌همه‌‌مینویسیم‌تاشاید‌آن‌یک‌نفربخواند🚶🏻" - هر پست ، یک تکه از دلی‌ست که نگفت ، فقط نوشت .❤️‍🔥 در هاله‌ای از ابهام ! ❣
مشاهده در ایتا
دانلود
ـ در نبودت به کسی باج ندادم هرگز کاروان نیست که دل؛ هر که به جایت آید!
-
گودی گودی . گودی گودی متقابل😂
تو روشنی قلب منی خودم را به هدر نداده ام. -نیما یوشیج.
نبودن بهتر از نادیده گرفته شدنه .
«دوستت دارم به وسعتِ تمامِ حرف‌هایی که در گلویم ماند و برای تو بود.»
💔
گفتی که دلِ شکسته باید آورد ؛ دل از این شکسته تر میخواهی :)؟
گفتند دلگیری چرا؟گفتم نمیدانم آه ای نمیدانم ترینم !دوستت دارم
تایمو🙃
_