- داستانها تموم میشن ولی
آهنگها ، مکانها ، نگاهها و عطرها برای همیشه باقی میمونن ..
قطعا ميتونم بگم اون لحظهای كه دلت براى خودت ميسوزه، بدترين و غمگينترين حس دنيا رو تجربه كردی.
اونجا که فروغفرخزاد میگه :
و دردی که انسان را به سکوت وا میدارد؛
بسیار سنگینتر از دردی است که انسان را به فریاد وا میدارد!