اونجا که احمد شاملو میگه :
کیستی که من اینگونه به جدّ در دیار رویاهای خویش با تو درنگ میکنم!؟
اونجا که سعدی میگه:
مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده
ولیکن با که گویم راز چون محرم نمیبینم
قناعت میکنم با درد چون درمان نمییابم
تحمل میکنم با زخم چون مرهم نمیبینم
گفت: خانه ها در غیاب ساکنانشان خواهند مرد.
و سپس به قلبش اشاره کرد...
محمود درویش
اونجا که علیرضا آذر میگه :
شده آیا که نفهمی که چه مرگت شده است؟
من دقیقاً به همین درد دچارم امروز..
هدایت شده از الطرید | کربلایی امیرحسین انصاری
این منم که بدون مراجعه به تراپیست دارم سعی میکنم به سلامت روان برسم🙂🙃
- 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒕 ⫶ @Tweety_Fun⤹🩷⤸
هدایت شده از KHAMENEI.IR
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
Farsi.Khamenei.ir