اونجا که سعدی میگه:
مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده
ولیکن با که گویم راز چون محرم نمیبینم
قناعت میکنم با درد چون درمان نمییابم
تحمل میکنم با زخم چون مرهم نمیبینم
گفت: خانه ها در غیاب ساکنانشان خواهند مرد.
و سپس به قلبش اشاره کرد...
محمود درویش
اونجا که علیرضا آذر میگه :
شده آیا که نفهمی که چه مرگت شده است؟
من دقیقاً به همین درد دچارم امروز..
هدایت شده از الطرید | کربلایی امیرحسین انصاری
این منم که بدون مراجعه به تراپیست دارم سعی میکنم به سلامت روان برسم🙂🙃
- 𝑻𝒘𝒆𝒆𝒕 ⫶ @Tweety_Fun⤹🩷⤸
هدایت شده از KHAMENEI.IR
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
Farsi.Khamenei.ir
آقابهآرزویشرسید❤️🩹
امامخامنهایرفت،اماخدایاوهست.
همانگونهکهخدایامامحسینبعدازعاشورابود.
مختارگونهبهسراغتانخواهیمآمد.
پلیدان عالم.
هدایت شده از کانون فرهنگی مصباح
🔴 #اطلاع_رسانی | طنین ندای توحیدی «الله اکبر» در سراسر کشور
🔻همزمان با سراسر ایران اسلامی، شعار «الله اکبر» از پشت بامها و پنجرههای منازل طنینانداز میشود.
🔻زمان: یکشنبه ۱۰ اسفند، ساعت ۲۲
🔻مکان: پشت بام و پنجرههای منازل در سراسر کشور
🔻با نام خدا، فضای شهرهای کشور را پر خواهیم کرد.
میگفت همه چیزو من خراب کردم
نه که بی تقصیر بوده باشم، ولی همه تقصیر ها گردن من نبود :)