میگفت همه چیزو من خراب کردم
نه که بی تقصیر بوده باشم، ولی همه تقصیر ها گردن من نبود :)
خستهتر از صدای من، گریهٔ بیصدای تو
حیف که مانده پیش من، خاطرهات به جای تو .
- افشین یداللهی
ألسَّلامُ عَلَیکَ یَا وَليَّ الله ؛
أنتَ أوَّلُ مَظلُومٍ وَ أوَّلُ غُصِبَ حَقُّهُ .
هدایت شده از `حریم ـعشقــ
.
فَقَط پیشِ «تُو» آرومَم
فَقَط با «تُو»
جَهان خوبه
چِقَد
بَد عادَتم
کردی نَباشی
حالَم آشـوبـه❤️🩹