در رفتنِ جان از بدن، گویند هر نوعی سخن
من خود به چشمِ خویشتن، دیدم که جانم میرود
-سعدی
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در شب سرما، شب خلوت، شبِ سردرگمی
گرم و مطبوعی شبیه طعمِ چای هیزمی
کاش ذکری یادمان میداد در بابِ وصال
در مفاتیح الجنانش شیخ عباسِ قمی
-حامد عسگری
کاش میشد بری گم بشی...
بری یه جایی که دست هیچ کس بهت نرسه
کاش میشد از همه چیز دل کند و رفت
کاش اصلا نبودیم...💔
17.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقا چجوری امسال عیدمون رو بدون شما تحویل کنیم؟
مگه میشه؟ از بچگی سفره هفت سین رو که توی خونه میچیدیم تا شما صحبت نمیکردی به هم عید رو تبریک نمیگفتیم. من اصلا دعای تحویل سال رو هم از شما یادگرفتم و هربار میخونمش آقا جان
راستی شعار امسال رو میخوای چی بذاری؟ بازم اقتصادی؟ چقدر به فکر معیشت و اقتصاد مردم بودی پدر...
تا ابد عشقت در سینه ما خواهد ماند💔