17.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقا چجوری امسال عیدمون رو بدون شما تحویل کنیم؟
مگه میشه؟ از بچگی سفره هفت سین رو که توی خونه میچیدیم تا شما صحبت نمیکردی به هم عید رو تبریک نمیگفتیم. من اصلا دعای تحویل سال رو هم از شما یادگرفتم و هربار میخونمش آقا جان
راستی شعار امسال رو میخوای چی بذاری؟ بازم اقتصادی؟ چقدر به فکر معیشت و اقتصاد مردم بودی پدر...
تا ابد عشقت در سینه ما خواهد ماند💔
نوروز رخت دیدم خوش اشک بباریدم
نوروز و چنین باران باریده مبارک باد
-مولانا
خواستم بگم تو نباشی عید بی عید "توباش"
فکرشو بکنین...
شب اول سالی که با گریه باشه و صبحی که با درد شروع بشه دیگه بقیهش چیه🥴💔
کاش میشد سرنوشت خویش را از سرنوشت!
کاش میشد اندکی تاریخ را بهتر نوشت!
کاش میشد پشت پا زدبر تمام زندگی!
داستان عمر خودراگونه ای دیگر نوشت!
کاش افراد وقتی میخوان یه حرفی رو بزنن قبلش یکم فکر کنن
ببینن اون چیزی که دارن میگن با طرف مقابل چکار میکنه💔