فکرشو بکنین...
شب اول سالی که با گریه باشه و صبحی که با درد شروع بشه دیگه بقیهش چیه🥴💔
کاش میشد سرنوشت خویش را از سرنوشت!
کاش میشد اندکی تاریخ را بهتر نوشت!
کاش میشد پشت پا زدبر تمام زندگی!
داستان عمر خودراگونه ای دیگر نوشت!
کاش افراد وقتی میخوان یه حرفی رو بزنن قبلش یکم فکر کنن
ببینن اون چیزی که دارن میگن با طرف مقابل چکار میکنه💔