جهان به چه کار آید ؟!
(اگر تو را در کنار خود نداشته باشم!)
و کلمات چه بیهوده خواهند بود ...!
اگر نتوانم رو به رویت بایستم و فریاد بزنم که : دوستت دارم♥️
نمیدانم چه خواهد شد؛ راستش را بخواهید دیگر برایم اهمیتی ندارد. من برای تمام احتمالات زندگی خستهام.
راستش از هیچکدوم از وقایعی که در آینده ممکنه رخ بده مطمئن نیستم؛ فقط مطمئنم که سلامتِ روانم دیگه بر نمیگرده.
هدایت شده از چایخانـہ .
اوج دلتنگـــی جاییه که
چشمت توکوچه خیابون شهــــــــــر
دنبال پلاک وماشین آشنا بگرده
𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞