اونجا که فروغفرخزاد میگه :
و دردی که انسان را به سکوت وا میدارد؛
بسیار سنگینتر از دردی است که انسان را به فریاد وا میدارد!
قطعا ميتونم بگم اون لحظهای كه دلت براى خودت ميسوزه، بدترين و غمگينترين حس دنيا رو تجربه كردی.
- داستانها تموم میشن ولی
آهنگها ، مکانها ، نگاهها و عطرها برای همیشه باقی میمونن ..
این جمله حضرت علی حقیقتا محشره:
اللهم اجعل نفسی اول کریمه تنتزعها من کرائمی...
خدایا چنان کن که از چیزهای ارزشمند زندگیم، جانم اولین چیزی باشد که از من میگیری...
خطبه 215 نهج البلاغه