آنقدر سکوت کردی و از دردهایت چیزی نگفتی، که حالا هر اتفاق کوچکی تو را عمیقا غمگین و شکسته میکند.
ما بیش از اندازه قوی بودیم
به کسی تکیه نمی دادیم
با کسی از دردهایمان نمیگفتیم
و از کسی کمک نمیخواستیم ،
ما به قیمت همین قوی بودن ،
از پا در آمدیم ، قوی بودن را برای ما
بد تعریف کرده بودند .