واقعا درک نمیکنم چجوری آدما میتونن با یه نفر چه از قصد چه بی قصد یه کاری کنن که هر لحظه آرزوی مرگ کنه حتی به بدترین شیوه💔
چجوری میتونن با یه نفر یه کاری کنن که هر لحظه از قلب درد ناله کنه💔
و من گریستم، برای روزهایی که جوانیام
همه صرف نگرانی راجع به فرداها و آینده شد.
_یلدا سیدی