اگه نبودی داشتم از غم گریه میکردم
ولی الان که هستی
از خوشحالی گریه میکنم
همه شبای غمگینم باهات به یه شب فوق العاده تبدیل شده
هی
با تو ام
به خودت بگیر
لباس پف پفی کرمی میخوام
که تور اکلیلی داشته باشه و بلندِ بلند باشه
کفشامم باید مشکی براق باشه
بین موهامم باید گلای سفیدِ ریز باشه
بعد با همین استایل
بشینم و ساعت ها فقط و فقط پیانو بزنم
نیم تنه مشکی پاره پوره میخوام
که بهش یه عالمه زنجیر و این جور چیزای جیگیلی پیگیلی باشه
شلوار طوسی پر از جیبم داشته باشم
کفشامم آل استار مشکیِ خاکی باشه
و دستام پر از رینگ و انگشترای مختلف باشه
موهامم شلخته باشه
و بشینم و ساعت ها فقط و فقط گیتار الکتریکی بزنم
تیشرت سفید میخوام
که طرح توت فرنگی های ریز داشته باشه
دامنم صورتی و بلند و ساده باشه
و جورابام راه راهِ ساق بلند باشن
کفشام سفید و ساده باشه
موهام پر از گیره های رنگی رنگی باشه
بعد بشینم و ساعت ها فقط و فقط کالیمبا بزنم
هودی نارنجی میخوام
که روش طرح خورشیدِ خندون باشه
دامنم زرد و پلیسه و بالای زانوم باشه
جورابام نارنجیِ ساده باشه
و کفشام ونس باشه
موهامو دو گوشی بسته باشم
بشینم و ساعت ها فقط و فقط ساز دهنی بزنم