تیشرت سفید میخوام
که طرح توت فرنگی های ریز داشته باشه
دامنم صورتی و بلند و ساده باشه
و جورابام راه راهِ ساق بلند باشن
کفشام سفید و ساده باشه
موهام پر از گیره های رنگی رنگی باشه
بعد بشینم و ساعت ها فقط و فقط کالیمبا بزنم
هودی نارنجی میخوام
که روش طرح خورشیدِ خندون باشه
دامنم زرد و پلیسه و بالای زانوم باشه
جورابام نارنجیِ ساده باشه
و کفشام ونس باشه
موهامو دو گوشی بسته باشم
بشینم و ساعت ها فقط و فقط ساز دهنی بزنم
لباس آبیِ آسمونی میخوام
که تا پایین زانوم باشه و روش ربان دوزی و گلدوزی داشته باشه
رو مچ دستم یه تتوی کوچولو با طرح پیچک باشه
کفشام سفید باشن
موهامو بافته باشم و سرشونو با روبان سفید بسته باشم
و بشینم و ساعت ها فقط و فقط چِلو بزنم
لباس چهارخونه قهوه ای_سفید میخوام
شلوارم کرمی باشه
پالتوم قهوه ای و بلند باشه
نیم بوتام مشکی و براق باشه
موهام فرفریِ بلند باشه
بشینم و ساعت ها فقط و فقط ویولون بزنم
یه شعر بود
دقیق یادم نیست
ولی داشت میگفت که از تنها بودن جانکاه تر احساس تنهاییست
من چند روزه دارم با تمام وجودم حسش میکنم ..