eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
تا پس فردا ولم کنین بازم ادامه میدم
وای همین الان دوتا استایل دیگه اومد تو ذهنم
میدونم خسته کنندست ولی اگه نگمشون خفه میشم
لباس آبیِ آسمونی میخوام که تا پایین زانوم باشه و روش ربان دوزی و گلدوزی داشته باشه رو مچ دستم یه تتوی کوچولو با طرح پیچک باشه کفشام سفید باشن موهامو بافته باشم و سرشونو با روبان سفید بسته باشم و بشینم و ساعت ها فقط و فقط چِلو بزنم
لباس چهارخونه قهوه ای_سفید میخوام شلوارم کرمی باشه پالتوم قهوه ای و بلند باشه نیم بوتام مشکی و براق باشه موهام فرفریِ بلند باشه بشینم و ساعت ها فقط و فقط ویولون بزنم
خب دیگه سعی میکنم جلوی خودمو بگیرم
چرا بعضی از پیاما یهو خیلی سین میخورن
یه شعر بود دقیق یادم نیست ولی داشت میگفت که از تنها بودن جانکاه تر احساس تنهاییست من چند روزه دارم با تمام وجودم حسش میکنم ..
یکیتون سین بزنه حداقل احساس کنم صدام به ۳۷ نفر توی دنیا میرسه
درباره ی سبز بودن؟ خب حتی ذره ای سبز نیستم
مانگو؟ یادته بهت قول دادم خودمو اذیت نکنم به خاطرش؟ ببخشید که زدم زیر قولم سعی میکنم از این به بعد آدم بدقولی نباشم