لباس آبیِ آسمونی میخوام
که تا پایین زانوم باشه و روش ربان دوزی و گلدوزی داشته باشه
رو مچ دستم یه تتوی کوچولو با طرح پیچک باشه
کفشام سفید باشن
موهامو بافته باشم و سرشونو با روبان سفید بسته باشم
و بشینم و ساعت ها فقط و فقط چِلو بزنم
لباس چهارخونه قهوه ای_سفید میخوام
شلوارم کرمی باشه
پالتوم قهوه ای و بلند باشه
نیم بوتام مشکی و براق باشه
موهام فرفریِ بلند باشه
بشینم و ساعت ها فقط و فقط ویولون بزنم
یه شعر بود
دقیق یادم نیست
ولی داشت میگفت که از تنها بودن جانکاه تر احساس تنهاییست
من چند روزه دارم با تمام وجودم حسش میکنم ..
مانگو؟
یادته بهت قول دادم خودمو اذیت نکنم به خاطرش؟
ببخشید که زدم زیر قولم
سعی میکنم از این به بعد آدم بدقولی نباشم