امروز
یه سناریوی فوق کیوت و با دیالوگ های گوگولی تو ذهنم چیدم
و آخرشو خیلی غمگین تموم کردم
و نشستم و باهاش گریه کردم
نیاز دارم دستمو دراز کنم سمت آسمون
ابرهارو آروم آروم کنار بزنم
و ماه و ستاره هارو لمس کنم
قشنگه
این کار قشنگه قشنگه قشنگه