eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز یه سناریوی فوق کیوت و با دیالوگ های گوگولی تو ذهنم چیدم و آخرشو خیلی غمگین تموم کردم و نشستم و باهاش گریه کردم
ولی غمیگن بود ولی قشنگم بود
Oh دوتاتون از اینجا رفتین
مانگو به نظر تو هم اینجا خسته کنندست؟
نیاز دارم دستمو دراز کنم سمت آسمون ابرهارو آروم آروم کنار بزنم و ماه و ستاره هارو لمس کنم قشنگه این کار قشنگه قشنگه قشنگه
از این لبخندای ریز
یه لبخند ریز میزنی
که اول نگا میکنی
و دوباره نگا میکنی
لبخند رو لبت نیست ولی تو چشمت هست