راستی
من جواب ناشناسارو حذف نکردم
دوست داشتم اینجا بمونه
و اگه احتمالا حرفی داشتین ولی نشد که بگین
امشب دوباره ناشناس میذارم تا باهم حرف بزنیم
من و مانگو
راستی من جواب ناشناسارو حذف نکردم دوست داشتم اینجا بمونه و اگه احتمالا حرفی داشتین ولی نشد که بگین ا
خیلی بد قول شدم
ببخشید دیشبم باز خسته بودم و نشد
ولی الان میذارم
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
عه
قهر کردین؟
حرف نمیزنین چرا؟
سلام خورشیدد سلام مانگوو چه طورید؟
سلاااام
خوبم من
مانگو هم خوبه
ولی تو چی؟خوبی؟