کانالت خیلی آرامش داره با اینکه خلوته :) تخیلاتت خیلی قشنگن خیلی ارتباط برقرار میکنم با پیامات در کل سبز باش همیشه :
خودمم از کانالم آرامش میگیرم
اگه عوامل خارجی اجازه بدن سعی میکنم سبز باشم
تو هم هر رنگی باش که دوست داری
میشه همین آهنگ بمرانی که توی بیو هست و فکر کنم اسمش خورشید دزده رو برامون بفرستی خورشیدِ مهربون؟
حتما در اسرع وقت میفرستم
اگه یادم رفت یادآوری یادتون نره
میدونید که پوکر تر از این نمیشم؟
و میخوام از واژه ی چندش پشمام اینجا استفاده کنم؟
و اگه قیافم رو ببینید متوجه چشمام که گردِ گرد شده میشید؟