میشه همین آهنگ بمرانی که توی بیو هست و فکر کنم اسمش خورشید دزده رو برامون بفرستی خورشیدِ مهربون؟
حتما در اسرع وقت میفرستم
اگه یادم رفت یادآوری یادتون نره
میدونید که پوکر تر از این نمیشم؟
و میخوام از واژه ی چندش پشمام اینجا استفاده کنم؟
و اگه قیافم رو ببینید متوجه چشمام که گردِ گرد شده میشید؟