میدونید که پوکر تر از این نمیشم؟
و میخوام از واژه ی چندش پشمام اینجا استفاده کنم؟
و اگه قیافم رو ببینید متوجه چشمام که گردِ گرد شده میشید؟
همش فکر میکنم اگه هویتم لو بره و بفهمید من کی ام باید اینجا رو حذف کنم
وای نه
لطفا هیچ وقت نفهمید من کیم
باشه؟