بچه ها
من دوست دارم با سارا دوست بشم همکلاسیمو میگم
خیلی کیوته
قد بلند و لاغره و موهاش کوتاهه
سوییشرت تدی آبی رنگشو که میپوشه خیلی بانمک میشه و آدم دوست داره بغلش کنه
اون روز نگاهش کردم
با دیدن نمره کمش رفته بود تو خودش و ناراحت بود(حس میکنم نمره هاش به خاطر حواس پرتیش کم میشه چون تو کلاس خوبه درسش)
ولی دو دقیقه بعد برگشو تا کرد و آروم گذاشت تو کیفش و دوباره شروع کرد..
حرف زد باهام و بهم بابت نمره ی خوبم آفرین گفت ، برنامه ریزی کرد واسه فنگرلیاش و فیلمایی که باید ببینه و میخندید
این اخلاقش
دوست داشتنی ترین اخلاقیه که تاحالا دیدم
سیصد بار اعضارو چک کردم و میترسم یه دفعه
هر چند احتمالش یه درصدم نیست
ولی میترسم یکی از اعضا همکلاسیم از آب در بیاد