سیصد بار اعضارو چک کردم و میترسم یه دفعه
هر چند احتمالش یه درصدم نیست
ولی میترسم یکی از اعضا همکلاسیم از آب در بیاد
باور کنید هیچ وقت اون ۳۶ نفری که توی دنیا حرفامو با راحتی میتونم بهشون بگم و اونا با این که هیچ محدودیتی ندارن منو ترک نمیکنن
هیچ وقت فراموش نمیکنم
من عمیقا دلم دورهمی با دوستای زیاد میخواد
خندیدن و خوردن خوراکی باهاشون
عکس گرفتن
بغل کردن هم دیگه
اینا خیلی ایده آله
و من واقعا چنین چیزی میخوام
واقعا