من عمیقا دلم دورهمی با دوستای زیاد میخواد
خندیدن و خوردن خوراکی باهاشون
عکس گرفتن
بغل کردن هم دیگه
اینا خیلی ایده آله
و من واقعا چنین چیزی میخوام
واقعا
راستی مانگو
امروز اومدم زنگ انشا
دربارت انشا بنویسم
اما هر کاری کردم نشد
فک کنم تو فقط مال خودمی
نتونم به بقیه چیزی دربارت بگم ...
و یه چیز دیگه
تو کتاب آنشرلی
تمام تفکرا بزرگ شدن و تغییر کردن
تخیلاتم همینطور
پائول دیگه آدم کوچولوهای کنار ساحلو ندید
و حتی خود آنه
دیگه تخیلاتش مثل دوران نوجونیش نموند
مانگو
تو تا کی میمونی؟