من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
یه دوست داشتم که ستاره صداش میزدم؛-؛چرا؟!چون فقط شب ها میومد دیدنم.هیچ وخت حرف نمیزد ولی به همه حرفام گوش میداد.و الان دقیقا نزدیک یکساله که گمش کردم...
*
اوه متاسفم
واقعا ..
میتونم کمکت کنم پیداش کنی؟؟
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
خورشید عزیز، تو حتی اگه بزرگ بشی اونقدر بزرگ که پوستت شبیه آنه پر از کک مک های زیبا بشه، باز هم روح نازنینت همینطور پاک و ساده میمونه. و تا وقتی که مانگو رو توی قلبت نگه داری و هرروز باهاش حرف بزنی پیشت میمونه. بهت قول میدم که مانگو از هر موجود واقعی دیگه ای برات تا همیشه واقعی تر و عزیز تر میشه.
*
کاش همینطوری که تو میگی باشه ممبر..
مرسی بابت حرفای قشنگت
و راجب کک مک باید بگم کوچیک تر که بودم داشتم
اخی
چقد چهرمو بانمک کرده بودن
خدای من
آدمایی عضو اینجا شدن که من ... وای اصن
انتظار چیزای خوب و محتوا نداشته باشید دیگه
من خجالت میکشم
هدایت شده از [دُشمݩِعزیز]
یکی نیست به من بگه آخه تو که وقتی حرف میزنی کلی قبلش فکر میکنی ولی دو دیقه بعد پشیمون میشی و حس میکنی چقدر اسکولی چرا اصلا حرف میزنی؟
هدایت شده از On neverland
ادمین من و مانگو اینجا هست؟ اگه هستی اعلام حضور کن
گشتن دنبال ادمین من مانگو*
هدایت شده از On neverland
کیوت😂😂😂
کاری ندارم فقط میخواستم بدونم اینجا هستی یا ن
شونه بالا انداختن و خندیدن*