هدایت شده از [دُشمݩِعزیز]
خدایا امروز به جای ۲۴ ساعت ۴۸ ساعت بود به کجا برمیخورد
من و مانگو
خدایا امروز به جای ۲۴ ساعت ۴۸ ساعت بود به کجا برمیخورد
خیلی باهاش موافقما
من و مانگو
شماها چی ممبرا نظرتون چیه
چجوری ازتون سوال میپرسم وقتی راه ارتباطی نداریم؟