من و مانگو
در عوض ماه هست اونم چه ماهی
ولی ماه همیشه بهم حس عجیبی میداده
نمیدونم چجوری بگمش
من و مانگو
ولی ماه همیشه بهم حس عجیبی میداده نمیدونم چجوری بگمش
نزدیک ترین حسو میگم
من یه ترس عجیبی دارم از توپی که به سمت صورتم پرت بشه
ولی از اون طرف خیلی دوست دارم توپو تو هوا بگیرم
ماهم همینطوریه
حس میکنم قراره بیفته پایین و استرس میگیرم
ولی همزمان دوست دارم بهش دست بزنم
https://eitaa.com/mangoo/376 نمیدونم. شاید نه. اشکال نداره.
اگه راحت نیستی نمیام خب
خیلی خیالم راحت شد مانگو
میدونم بی اجازه به وسایل بقیه دست زدن کار خوبی نیست
مخصوصا اگه اون وسیله گوشی باشه
ولی من واقعا باید مطمئن میشدم که باهم خوبن
گوشیشو روشن کردم و پی وی اون شخص مورد نظرو پیدا کردم
وقتی دیدم براش نوشته "تو سنجاب کوچولوی منی گریه نکن"
خیالم راحت شد که در کنار هم حالشون خوبه و به فوضولیام خاتمه دادم :>
من و مانگو
خیلی خیالم راحت شد مانگو میدونم بی اجازه به وسایل بقیه دست زدن کار خوبی نیست مخصوصا اگه اون وسیله گ
ولی نگران شدم
نکنه همش حرفه؟