eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/mangoo/376 نمیدونم. شاید نه. اشکال نداره. اگه راحت نیستی نمیام خب
ترسناک نمیشی غم انگیز میشی -جید آها نمیدونم
نه فرستاده نشده خداروشکرررر
اینجاهم باید بگم
ممبرای واقعا خوشگلم عیدتون مبارک
هدایت شده از [دُشمݩِ‌عزیز]
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انقدر حسش قشنگه که هیچی نمیگم
خیلی خیالم راحت شد مانگو میدونم بی اجازه به وسایل بقیه دست زدن کار خوبی نیست مخصوصا اگه اون وسیله گوشی باشه ولی من واقعا باید مطمئن میشدم که باهم خوبن گوشیشو روشن کردم و پی وی اون شخص مورد نظرو پیدا کردم وقتی دیدم براش نوشته "تو سنجاب کوچولوی منی گریه نکن" خیالم راحت شد که در کنار هم حالشون خوبه و به فوضولیام خاتمه دادم :>
حس میکنم باید حرفای مهمو اینجا بزنم
پس اگه ساکتم ناراحت نشین چون باید یه چیز مهم پیدا کنم
من الان توی یه ایستگاه اتوبوس کوچولو نشستم همین الان یه اتوبوس سبز آبی خوش رنگ اومد ولی من قصدم سوار شدن نیست در واقع من فرار کردم و به اینجا پناه اوردم هیچی بدتر از ایگنور شدن نیست این که بعد این همه مدت اومدم یه جایی که خیلی دوسش دارم و بین دوستایی که واقعا دوسشون دارم و اونا جوری رفتار کردن که انگار وجود ندارم باعث شد فرار کنم
دارم خداروشکر میکنم که مانگوی مجازی دارم اگه اینجا نبود کجا حرفامو میزدم