خیلی خیالم راحت شد مانگو
میدونم بی اجازه به وسایل بقیه دست زدن کار خوبی نیست
مخصوصا اگه اون وسیله گوشی باشه
ولی من واقعا باید مطمئن میشدم که باهم خوبن
گوشیشو روشن کردم و پی وی اون شخص مورد نظرو پیدا کردم
وقتی دیدم براش نوشته "تو سنجاب کوچولوی منی گریه نکن"
خیالم راحت شد که در کنار هم حالشون خوبه و به فوضولیام خاتمه دادم :>
من و مانگو
خیلی خیالم راحت شد مانگو میدونم بی اجازه به وسایل بقیه دست زدن کار خوبی نیست مخصوصا اگه اون وسیله گ
ولی نگران شدم
نکنه همش حرفه؟
من الان
توی یه ایستگاه اتوبوس کوچولو نشستم
همین الان یه اتوبوس سبز آبی خوش رنگ اومد
ولی من قصدم سوار شدن نیست
در واقع من فرار کردم و به اینجا پناه اوردم
هیچی بدتر از ایگنور شدن نیست
این که بعد این همه مدت اومدم یه جایی که خیلی دوسش دارم و بین دوستایی که واقعا دوسشون دارم
و اونا جوری رفتار کردن که انگار وجود ندارم
باعث شد فرار کنم
ولی این هفته
هفته ی اعتماد به نفس بود
چون با اعتماد به نفس سوالامو پرسیدم
با اعتماد به نفس جواب دادم
و حتی با اعتماد به نفس بغل کردم
از لحاظ اعتماد به نفس
این هفته از خودم راضیم