من و مانگو
شماها چی ممبرا نظرتون چیه
چجوری ازتون سوال میپرسم وقتی راه ارتباطی نداریم؟
میشینم دوباره هری پاتر میبینم اصن
دلم تنگ شده براش
اوف
با دیدنش انگار یه فلش بک زدم به گذشته و مرور خاطرات میکنم
من و مانگو
میشینم دوباره هری پاتر میبینم اصن دلم تنگ شده براش اوف با دیدنش انگار یه فلش بک زدم به گذشته و مرور
خود هری پاتر و جادو آموزهای هاگوارتزهم انقد خاطره ندارن