ولی این هفته
هفته ی اعتماد به نفس بود
چون با اعتماد به نفس سوالامو پرسیدم
با اعتماد به نفس جواب دادم
و حتی با اعتماد به نفس بغل کردم
از لحاظ اعتماد به نفس
این هفته از خودم راضیم
من و مانگو
من الان توی یه ایستگاه اتوبوس کوچولو نشستم همین الان یه اتوبوس سبز آبی خوش رنگ اومد ولی من قصدم سوار
فک کنم باید برگردم
چون اگه مامانم بفهمه بدبختم 😂:)
میشینم و با توجه به اسم و وایبی که اکانتتون میده
شخصیت درست میکنم و سناریو میچینم تو ذهنم
من و مانگو
بیایید امروزتونو تا الان ،با ۵ تا کلمه توصیف کنید.
اتحاد
خواب
برنامه ریزی
هیجان
من و مانگو
اتحاد خواب برنامه ریزی هیجان
پنجمیش رو هر وقت یادم اومد دوباره ادیت میزنم