میشینم و با توجه به اسم و وایبی که اکانتتون میده
شخصیت درست میکنم و سناریو میچینم تو ذهنم
من و مانگو
بیایید امروزتونو تا الان ،با ۵ تا کلمه توصیف کنید.
اتحاد
خواب
برنامه ریزی
هیجان
من و مانگو
اتحاد خواب برنامه ریزی هیجان
پنجمیش رو هر وقت یادم اومد دوباره ادیت میزنم
من و مانگو
اتحاد خواب برنامه ریزی هیجان
گیج بودن
گیج بودن توصیف مناسبی برای امروز من بود
اگه گیج بودنو بخوام برای یه نفر توصیف کنم احتمالا از امروز بگم واسش
با این که شاید از نظر بقیه گیج کننده نبود ولی من گیج شدم
هدایت شده از رهایِش
اگه تصمیم بگیری شادی های کوچیک رو نبینی یکهو متوجه میشی مدت هاست هیچ سهمی از شیرینی نمیچشی
هدایت شده از اهمالʕ •ᴥ•ʔ
فاطمه ... یادت میاد وقتی ۵_۶ سالمون بود و میومدیم پیش هم اولش هم دیگه رو باخجالت نگاه میکردیم
بعد چند دقیقه صمیمی میشدیم و یه عالمه بازی میکردیم؟
یادت میاد وقتی فهمیدیم قراره باهم همکلاسی باشیم چقد خوشحال شدیم؟
یادت میاد تو مدرسه مجبور بودیم فیلم بازی کنیم که قهریم؟
و یادت میاد ما به این موضوع اهمیت نمیدادیم و وقتی میرفتیم خونه زنگ میزدیم به هم و یه عالمه میخندیدیم؟
یادته وقتی مدرسه ها مجازی شد اون اوایل من چقد رسمی و خشک و خالی بهت پیام میدادم؟😂😂
یادت میاد اون روز که رفتیم رو پشت بوم خونه و همینطوری الکی برای چیزای کوچیک خوشحالی کردیم چقدر خوش گذشت؟
یادت میاد اونجا بغلم کردی و من هنگ کرده بودم از حس خوبی که بغلت بهم داد🥺؟(هیچ وقت تا اون موقع با بغل شدن از طرف دوستام حال نکرده بودم)
یادت میاد یه داستان کوچولو درباره ی خودمون نوشتی و حیوون خونگی من توی داستانت روباه بود؟
یادت میاد واسم نامه فرستادی؟
یادت میاد باهم هری پاتر دیدیم و تا حد مرگ خوراکی خوردیم ؟
یادت میاد که هنوز کادوی تولدمو ندادی😂😂😂:)
و انقد ندادی تا تولد خودت اومد ..
امیدوارم سال بعد و سال بعدترش و همینطوری تا چندین سال بعد
یه عالمه خاطره باهم بسازیم✨ :>
تا من بازم بتونم تبریک تولدتو با جمله ی "یادت میاد" شروع کنم : )
تولدت مبارک رفیق🧡🧡
و ممنون بابت رفاقت بی دردسر و گوگولی ای که باهم داشتیم و داریم و خواهیم داشت💕
@ghadhe_andishee
Happy birthdayyy🪄🍬