من و مانگو
فاطمه ... یادت میاد وقتی ۵_۶ سالمون بود و میومدیم پیش هم اولش هم دیگه رو باخجالت نگاه میکردیم بعد
این زیاد با مود اینجا سازگار نیست
ولی به هر حال الکی که نیست
تولد فاطمه است
و باید حتما توی من و مانگو ثبت شه
حتما ...
من و مانگو
هدف مهم من مدتیه شده وایب رنگ سبز دادن بله بله ...
اینو یادته مانگو؟
الان سبز نه
ولی نیمه سبزم
من و مانگو
بزرگ شدن..
امروز وقتی سوار تاب شده بودم و یخمک میخوردم
و به نگاهای عجیب غریب بقیه اهمیت نمیدادم
خیالم راحت شد که هنوز بزرگ نشدم و انرژی گرفتم
من و مانگو
عاشق آدمای ریسک پذیرم و از این که خودم انقدر محتاطانه عمل میکنم بدم میاد
هنوزم نتونستم حتی یه ذره ریسک پذیر باشم