من و مانگو
شماها چی ممبرا نظرتون چیه
چجوری ازتون سوال میپرسم وقتی راه ارتباطی نداریم؟
میشینم دوباره هری پاتر میبینم اصن
دلم تنگ شده براش
اوف
با دیدنش انگار یه فلش بک زدم به گذشته و مرور خاطرات میکنم
من و مانگو
میشینم دوباره هری پاتر میبینم اصن دلم تنگ شده براش اوف با دیدنش انگار یه فلش بک زدم به گذشته و مرور
خود هری پاتر و جادو آموزهای هاگوارتزهم انقد خاطره ندارن
باز دوباره داد زدی ؟
حواست نبود بهت گفته بودم من صداهای آروم رو بیشتر دوست دارم ؟
صدات آشنا نبود برام ...
میشه من رو از خودت متنفر نکنی ؟
من دوست دارم تمام خاطره هام از تو قشنگ باشه
لطفا خرابش نکن
ممنون