میشینم دوباره هری پاتر میبینم اصن
دلم تنگ شده براش
اوف
با دیدنش انگار یه فلش بک زدم به گذشته و مرور خاطرات میکنم
من و مانگو
میشینم دوباره هری پاتر میبینم اصن دلم تنگ شده براش اوف با دیدنش انگار یه فلش بک زدم به گذشته و مرور
خود هری پاتر و جادو آموزهای هاگوارتزهم انقد خاطره ندارن
باز دوباره داد زدی ؟
حواست نبود بهت گفته بودم من صداهای آروم رو بیشتر دوست دارم ؟
صدات آشنا نبود برام ...
میشه من رو از خودت متنفر نکنی ؟
من دوست دارم تمام خاطره هام از تو قشنگ باشه
لطفا خرابش نکن
ممنون
استرس دارم و نیاز دارم به جای این که با صدای بلند باهام حرف بزنی بغلم کنی و بهم بگی آروم باشم