eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
همه بهم میگن بی احساس...باعث اینکه نمیدونن چقدر دوسشون دارم؟..ولی یه ورزی میشه که واقعا بی احساس میشم... امیدوارم درکم کنی _ میفهمم چی میگی واقعا حتی فک کن بعضیا بهم میگن سیب زمینی😂چون اعتقاد دارن حتی سیب زمینیم احساساتشو بروز میده اما من نه نمیدونم شاید مشکل از اوناهم باشه نه؟ فکر میکنم‌ اگه اونا حرفا و احساسات مارو بی چون و چرا بپذیرن شاید ماهم توی بروزشون به مشکل برنخوریم
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
میشه دوست داشته باشم؟؟ _ کیو؟ منو؟ 👀
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
ارزو میکنم.. تو ناباورانه ترین حالت زندگیت، اون اتفاق قشنگی که فکرش رو هم نمی کنی بیفته... _ آرزوی قشنگیههه ممنونننن
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
🪐: امشب شبِ تنهایی من بود و تو بهش رنگ زدی، آدم درستی رو وقت درستی انتخاب کردی و راجع بهش حرف زدی  اکثرا حرفات درست بود، خصوصا در مورد دستهام، گالریم، دوستان اندک، عاشق اسم زحل و همینطور سیاره اش، و رنگ مورد علاقه ام برای مو دقیقا همون آبی.  تو من رو ندیدی و من هم تورو  اما تعجب میکنم که چقدر آدمهای دور هم میتونن بهم دیگه نزدیک باشن ممنونم ازت این عکسا و این توصیف رو توی قلبم نگه می‌دارم؛ تا ابد. _ وای حرفات باعث شد واقعا لبخند بزنم واقعا لبخند واقعیه واقعیه واقعی منم عاشق زحلم اتفاقا فوق العادست نه؟ این جملت "اما تعجب میکنم که چقدر آدمهای دور هم میتونن بهم دیگه نزدیک باشن" چقد شبیه دیالوگای قویه فیلما بود که ازشون اسکرین شات میگیری :> منم این حرف تورو تا ابد نگه میدارم تو قلبم ✨✨
وقتی قراره برم میترسم و دلتنگ میشم و وقتی قراره برگردمم میترسم و دلتنگ میشم ولی احتمالا چنین چیزی نیاز باشه چون بلاخره وقتی نمیتونم جلوی بزرگ شدنمو بگیرم باید تلاش کنم که حداقل خوب بزرگ شم
خداکنه ایگنور نشم خدایا لطفا لطفا اگه از همین اول قراره اینطوری باشه من تحملشو ندارم
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
نمیگم نرو ولی برگرد. دلمون برات تنگ میشه عزیزدلم:)))) مراقب مانگو باش... _ وای کیوت😂🥺🥺💕💕 خدایا مهربوننن نه از اینجا نمیرم من هنوز هستم بابا
هدایت شده از  اهمالʕ •ᴥ•ʔ
من نباید اینقدر می‌خندیدم