من و مانگو
🪐: امشب شبِ تنهایی من بود و تو بهش رنگ زدی، آدم درستی رو وقت درستی انتخاب کردی و راجع بهش حرف زدی ا
راستی اون یکی پیامتم دیدما
ولی مال خودمه فقط
نمیخوام بفرستمش اینجا
وقتی قراره برم میترسم و دلتنگ میشم
و وقتی قراره برگردمم میترسم و دلتنگ میشم
ولی احتمالا چنین چیزی نیاز باشه
چون بلاخره وقتی نمیتونم جلوی بزرگ شدنمو بگیرم
باید تلاش کنم که حداقل خوب بزرگ شم
خداکنه ایگنور نشم
خدایا لطفا لطفا
اگه از همین اول قراره اینطوری باشه من تحملشو ندارم
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
نمیگم نرو ولی برگرد. دلمون برات تنگ میشه عزیزدلم:)))) مراقب مانگو باش...
_
وای کیوت😂🥺🥺💕💕
خدایا مهربوننن
نه از اینجا نمیرم
من هنوز هستم بابا
من و مانگو
نمیگم نرو ولی برگرد. دلمون برات تنگ میشه عزیزدلم:)))) مراقب مانگو باش... _ وای کیوت😂🥺🥺💕💕 خدایا مهربو
خیلی حرفت خوب بود نمیدونم چرا حس خوب بهم داد خیلییی