خداکنه ایگنور نشم
خدایا لطفا لطفا
اگه از همین اول قراره اینطوری باشه من تحملشو ندارم
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
نمیگم نرو ولی برگرد. دلمون برات تنگ میشه عزیزدلم:)))) مراقب مانگو باش...
_
وای کیوت😂🥺🥺💕💕
خدایا مهربوننن
نه از اینجا نمیرم
من هنوز هستم بابا
من و مانگو
نمیگم نرو ولی برگرد. دلمون برات تنگ میشه عزیزدلم:)))) مراقب مانگو باش... _ وای کیوت😂🥺🥺💕💕 خدایا مهربو
خیلی حرفت خوب بود نمیدونم چرا حس خوب بهم داد خیلییی
من و مانگو
خیلی صدا هست من به این حجم از سر و صدا عادت ندارم
الان که فکرشو میکنم میبینم دلم واسه اون حجم از سر و صدا تنگ شده