من و مانگو
خیلی صدا هست من به این حجم از سر و صدا عادت ندارم
الان که فکرشو میکنم میبینم دلم واسه اون حجم از سر و صدا تنگ شده
من و مانگو
بعد من مطمئنم اگه از این چیزا داشته باشم اصلا استفاده نمیکنم
کلا فقط دوست دارم اینجور جینگول پینگولی جاتو نگاه کنم