هدایت شده از اهمالʕ •ᴥ•ʔ
بیاین دعا کنیم مهدیا موفق بشه فردا و تیمشون ببره و بیاد با ذوق واسم تعریف کنه *-**✨✨
حیحیحی
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
سلام زیبا
حالت چطوره؟ از روزت برام بگو
از تابستونت و حالت؟🍉
_
سلام سلام
حالم .. نمیدونم خودمم
روزم خب یه روز عادی بود
تابستونم
فوق العاده نبود
ولی بد هم نبود
اتفاقای جالبی توش افتاد و امیدوارم بیفته
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
روزت چطور بود
_
امروز کرِمی و یه خورده سبز روشن بود
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
سلام به تو و مانگو
روزم خوب بود کتاب خوندم، نقاشی کشیدم و کمی فیلم دیدم
دارم فکر میکنم کلی از کانالهامو پاک کنم و دیگه به کسی ناشناس ندم
انگار هیچ فایده ای نداره
حرفی داری که بهم بزنی ؟
_
سلام به تو و دوست خیالیه احتمالیت
چه کتابی خوندی و چه فیلمی دیدی؟ اگه دوست داشتی بگو
نقاشی حس خوبی میده بهم خیلی خوب
وای نه
حداقل من و مانگو رو تنها نزار🥺
حرفم بهت اینه که مارو تنها نزار
ولی اگه واقعا چیزیه که آرومت میکنه باشه
و در کل این که شبت بخیر🧡
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
خاکستریِ مایل به سیاه؛ الحمدلله
_
اوه
احتمالا ستاره های کوچولو ما بین این خاکستری و سیاها نبود؟