من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
سلام به تو و مانگو
روزم خوب بود کتاب خوندم، نقاشی کشیدم و کمی فیلم دیدم
دارم فکر میکنم کلی از کانالهامو پاک کنم و دیگه به کسی ناشناس ندم
انگار هیچ فایده ای نداره
حرفی داری که بهم بزنی ؟
_
سلام به تو و دوست خیالیه احتمالیت
چه کتابی خوندی و چه فیلمی دیدی؟ اگه دوست داشتی بگو
نقاشی حس خوبی میده بهم خیلی خوب
وای نه
حداقل من و مانگو رو تنها نزار🥺
حرفم بهت اینه که مارو تنها نزار
ولی اگه واقعا چیزیه که آرومت میکنه باشه
و در کل این که شبت بخیر🧡
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
خاکستریِ مایل به سیاه؛ الحمدلله
_
اوه
احتمالا ستاره های کوچولو ما بین این خاکستری و سیاها نبود؟
من و مانگو
سلام به تو و مانگو روزم خوب بود کتاب خوندم، نقاشی کشیدم و کمی فیلم دیدم دارم فکر میکنم کلی از کانا
راستی مانگو واست دست تکون داد
واقعا واقعا واقعا
دلم میخواد بزنم تو سرش و بهش بگم لطفا خودتو جمع کن و این مزخرف بازیارو بعد از این چندیننن سال و مخصوصا سه چهار سال تموم کن دیگه
خسته شدیم .
خسته خسته خسته
من و مانگو
واقعا واقعا واقعا دلم میخواد بزنم تو سرش و بهش بگم لطفا خودتو جمع کن و این مزخرف بازیارو بعد از این
ویرایش میکنم : بزنم تو سرشون
کلا همه فعلارو از اول به صورت جمع بخونید
واقعا دلم میخواد یه جوری ادبشون کنم
ولی خیلی بزرگتر از منن
هیچ راهی وجود نداره
جدا فقط نیازه ببینن این رفتارشون چه تاثیری روی زندگیشون داره
و حتی داشته
تا حالیشون بشه
خب
متاسفانه واقعا چشماشونو خیلی محکم بستن و قرار نیست اصلا بفهمن