من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
دقیقا وحشتناکه
و کسی که کمبود محبت داشته باشه هم خیلی مظلومه
_
اوهوم اوهوم
من و مانگو
حس دوست نداشته شدن
و این که بخوای به اون طرفی که ظاهر دوست نداشتنی ای داره محبت الکی کنی هم وحشتناکه
چون اون طرف میفهمه
و حسی که بهش دست میده چیز جالبی نیست
و یه چیزیم این که هیچ وقت یه بچه ی کوچیکو جلوی جمع ضایع نکنید
واقعا چهره ی بچه ای که جلوی جمع آبروش برای کار بدی که کرده رفته خیلی یه جوریه
واقعا مظلوم ترین موجود دنیاست و از جلو چشمم نمیره چهرش
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
https://eitaa.com/mangoo/578
میشه ترحم که شکل جالبی نداره
_
دقیقا
من و مانگو
چیز جالبی وجود نداره
حتی توضیحی درباره این که چرا اینو گفتم وجود نداره
من و مانگو
فکر کنم یه آدم حوصله سر بر شدم برای همه و حتی این حرفمم حوصله سر بره
سربر؟
سر بر؟
نمیدونم
من و مانگو
راننده ی اتوبوس سبز مهربون بود
اینو بیشتر از این که برای مهربونیش ثبت کنم
برای این اینجا نوشتم که من اشتباهی دوبار کارت زدم و یادم باشه که اگه دوباره با اتوبوسش رفتم نیاز نیست کارت بزنم
من و مانگو
اینو بیشتر از این که برای مهربونیش ثبت کنم برای این اینجا نوشتم که من اشتباهی دوبار کارت زدم و یادم
ولی من خیلی با عجله دویدم تا سوار اتوبوس شم و اون خیلی مهربون گفت " دخترم آروممم ... اینجا هیشکی عجله نداره باور کن" و بعد خندید